Εν μέσω κρίσης δε σταματούν οι κρατικές δαπάνες που επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό προκαλώντας το κοινό αίσθημα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η απόφαση του υπουργείου Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής να δαπανήσει το ποσό των 18.500 ευρώ για να μάθουν στο γραφείο Τύπου του υπουργείου το χειρισμό των διαδικτυακών κοινωνικών μέσων, όπως το twitter, το you tube και άλλα social media.
Με υπουργική απόφαση και απευθείας ανάθεση χωρίς διαγωνισμό, το έργο δόθηκε στην εταιρεία Communication Effect Α.Ε., με σκοπό την «Αξιολόγηση διαδικτυακών εφαρμογών ΥΠΕΚΑ για ενημέρωση των πολιτών». Η εκτέλεση του έργου της αναβάθμισης του υπουργείου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα κοστίσει 18.500 ευρώ, την ώρα που ο Έλληνας φορολογούμενος καλείται να υποστεί θυσίες στην τσέπη του και στο βιοτικό του επίπεδο. (πηγή Κουτί της Πανδώρας)
Η συγκεκριμένη εταιρεία εμπλέκεται και σε άλλη περίεργη υπόθεση για την οποία μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ.