Την πολυβραβευμένη καμπάνια «Απίστευτη Κρήτη: Εκπληκτικά Δική σας!» (“Incredible Crete: Surprisingly yours!) σαν μία από τις καλύτερες πρακτικές στον χώρο του ελληνικού τουρισμού, παρουσίασε στην Αθήνα ο Περιφερειακός Σύμβουλος Κρήτης Δημήτρης Μιχελογιάννης.
Σε ειδική εκδήλωση στο αμφιθέατρο του «Maroussi Plaza» στο πλαίσιο συνεδρίου με θέμα «Hospitality.now» ο κ. Μιχελογιάννης εκ μέρους της ομάδας εργασίας της Περιφέρειας Κρήτης, παρουσίασε την τουριστική πολιτική για την προβολή του νησιού μας. H πρόσκληση στην Περιφέρεια Κρήτης έγινε σε συνέχεια του νέου βραβείου (χρυσό) που απέσπασε η καμπάνια προβολής στα «Τourism awards 2014».
Στο συνέδριο στο οποίο συμμετείχαν 40 ομιλητές, αναδείχθηκαν οι βέλτιστες πρακτικές και τα οφέλη για το σύνολο του τουριστικού κλάδου, ενώ ειδικοί του χώρου έκαναν στοχευμένη ενημέρωση για τις νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες που αφορούν τον ελληνικό τουρισμό. Η καμπάνια τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κρήτης απέσπασε για ακόμη μια φορά τα καλύτερα σχόλια από όλους τους συμμετέχοντες αφού για πρώτη φορά ένας φορέας της Αυτοδιοίκησης καταφέρνει να ξεχωρίσει με τόσες διακρίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό. Τα διαφημιστικά σποτ και η ιστοσελίδα www.incrediblecrete.gr της Περιφέρειας Κρήτης συνεχίζουν να προβάλλονται δωρεάν μέσα από μεγάλους ταξιδιωτικούς και τουριστικούς φορείς, και αεροπορικές εταιρίες.
Ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης αναφερόμενος στις εργασίες του συνεδρίου επεσήμανε, ότι, «η μεγάλη αποδοχή από τον απλό κόσμο, αλλά και τους ειδικούς του τουρισμού, μας γεμίζει με χαρά και ικανοποίηση ότι οι προσπάθειες μας για την καλύτερη δυνατή προβολή του νησιού μας πετυχαίνουν τον στόχο τους ενώ παράλληλα μας δίνουν την ώθηση για ακόμη περισσότερη δουλειά και προσήλωση ώστε η Κρήτη μας να αποτελέσει έναν ξεχωριστό ανταγωνιστικό τουριστικό προορισμό της Μεσογείου, αλλά και παγκοσμίως».
Σύμφωνα με τους διοργανωτές «Ο τουρισμός, εκτός από ισχυρή δύναμη οικονομικής ανάπτυξης, αποτελεί και κλάδο που τολμά να επενδύσει σε στρατηγικές καινοτομίας και συνεχούς βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών. Οι βέλτιστες πρακτικές τις οποίες έχει να επιδείξει ο τουρισμός καλύπτουν ένα ευρύτατο φάσμα, από την αειφορία και την καινοτόμο χρήση της τεχνολογίας, μέχρι την ανάδειξη της γαστρονομίας και την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού».
Για περισσότερες πληροφορίες για την : www.hospitalityconference.gr