Ένα μεγάλο «Αποθεματικό Αγάπης» καλούνται να δημιουργήσουν οι πελάτες των καταστημάτων Χαλκιαδάκης, από τις 27 Αυγούστου έως τις 3 Νοεμβρίου. Η διαδικασία είναι απλή: Η ΕΛΑΪΣ – Unilever Hellas, αποκλειστικά στα καταστήματα Χαλκιαδάκης, με αγορές οποιωνδήποτε προϊόντων της, συνολικής αξίας 10 ευρώ ανά απόδειξη, θα διαθέτει 1 καρδιά σε κάθε πελάτη, η οποία αντιστοιχεί σε 1 ευρώ. Οι πελάτες θα πρέπει ύστερα να ρίξουν τις καρδιές αυτές μέσα στους ειδικούς «κουμπαράδες αγάπης» εντός των καταστημάτων.
Μεγάλος στόχος της ενέργειας είναι να συγκεντρωθούν τόσες καρδιές όσες θα αντιστοιχούν σε προϊόντα αξίας 60.000 ευρώ, τα οποία θα διατεθούν στα κοινωνικά παντοπωλεία της Κρήτης.
Τα κοινωνικά παντοπωλεία που θα ενισχυθούν ανά περιοχή είναι τα παρακάτω:
Στο πλαίσιο αυτής της μεγάλης προσπάθειας, η ΕΛΑΪΣ – Unilever Hellas, χρησιμοποιώντας ως σύνθημά της το «με μια μικρή κίνηση, μπορούμε να προσφέρουμε το αυτονόητο», προσκαλεί τους καταναλωτές να δείξουν την αλληλεγγύη τους στις οικογένειες που στηρίζονται από τα κοινωνικά παντοπωλεία της Κρήτης. Μαζί με τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης, η εταιρεία θα καλεί τον κόσμο να συμμετέχει σε αυτό τον καλό σκοπό, με έντυπη και ραδιοφωνική καμπάνια σε όλη την Κρήτη, όπως και επικοινωνιακά υλικά ραφιών, αφίσες και ηχητικά μηνύματα εντός των καταστημάτων Χαλκιαδάκης.
Με αυτή την ενέργεια, η ΕΛΑΪΣ – Unilever Hellas και η Χαλκιαδάκης Α.Ε. ενώνουν τις δυνάμεις τους και δείχνουν το ανθρώπινό τους πρόσωπο, σε μια περίοδο κατά την οποία τέτοιες πρωτοβουλίες είναι σημαντικότερες από ποτέ.