Η παρουσία ανύπαρκτων και «θολών» ΜΜΕ στη λίστα Πέτσα σκιαγραφεί ένα νέο καθεστώς διαπλοκής και δοσοληψίας α λα ΚΕΕΛΠΝΟ που επιχειρεί να στήσει η κυβέρνηση της Ν.Δ.
Την παραίτηση του κυβερνητικού εκπροσώπου και τη δημοσιοποίηση των ποσών που έλαβαν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που καταγράφονται στη λίστα που έδωσε στη δημοσιότητα χθες ο Στέλιος Πέτσας ζητά ο ΣΥΡΙΖΑ, καταγγέλλοντας πως η μόνη σκοπιμότητα της κυβέρνησης είναι η χειραγώγηση και ο εκβιασμός των μέσω για τη δημιουργία μηχανισμού κυβερνητικής προπαγάνδας.
Στην ανακοίνωσή της η αξιωματική αντιπολίτευση υπογραμμίζει ορισμένες απίθανες περιπτώσεις ιστοσελίδων που είναι ανενεργές ή ανύπαρκτες και εμφανίζονται να εισέπραξαν χρήματα για να συμμετέχουν στην καμπάνια «Μένουμε Σπίτι».
Ο ΣΥΡΙΖΑ μιλάει για πρωτοφανές φιάσκο και ζητά από τον Στέλιο Πέτσα: Να καταθέσει χωρίς καμία καθυστέρηση το ακριβές ποσό που έλαβε κάθε Μέσο, το οποίο μέχρι σήμερα αποκρύπτει επιμελώς, για να μάθουν και οι πολίτες και τα Μέσα με ποια κριτήρια τελικά δαπανήθηκε δημόσιο χρήμα και σε ποιον.
Να υποβάλει αμέσως μετά την παραίτησή του για αυτό το πρωτοφανές πάρτι ημετέρων με τα λεφτά των Ελλήνων φορολογουμένων, σε βάρος τελικά των πολιτών, του Τύπου και εν τέλει της Δημοκρατίας.
Αναλυτικά:
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος οφείλει να καταθέσει αμέσως το ποσό που έλαβε κάθε Μέσο και στη συνέχεια να παραιτηθεί
Η αποκάλυψη της λίστας των Μέσων που χρηματοδοτήθηκαν με πρόσχημα την πανδημία από την κυβέρνηση, επιβεβαιώνει πως η μόνη σκοπιμότητά της ήταν ο εκβιασμός και η χειραγώγηση των Μέσων για τη δημιουργία ενός μηχανισμού κυβερνητικής προπαγάνδας σε βάρος της διαφάνειας και της ελευθεροτυπίας.
Η κυβέρνηση οφείλει να εξηγήσει με ποια λογική και με ποια κριτήρια πήραν δημόσιο χρήμα δεκάδες ανύπαρκτα – στην κυριολεξία – Μέσα, όπως το blog του κ. Φουρθιώτη, που δημιουργήθηκε το Μάιο του 2020, όταν δηλαδή δίνονταν τα χρήματα, το περιβόητο menta.gr, το οποίο δεν υφίσταται και σχετικός ιστότοπος είναι προς πώληση και δεκάδες άλλες απίθανες ιστοσελίδες με μηδενική επισκεψιμότητα.
Μετά από αυτό το πρωτοφανές φιάσκο, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος έχει δύο πράγματα να κάνει:
Να καταθέσει χωρίς καμία καθυστέρηση το ακριβές ποσό που έλαβε κάθε Μέσο, το οποίο μέχρι σήμερα αποκρύπτει επιμελώς, για να μάθουν και οι πολίτες και τα Μέσα με ποια κριτήρια τελικά δαπανήθηκε δημόσιο χρήμα και σε ποιον.
Να υποβάλει αμέσως μετά την παραίτησή του για αυτό το πρωτοφανές πάρτι ημετέρων με τα λεφτά των Ελλήνων φορολογουμένων, σε βάρος τελικά των πολιτών, του Τύπου και εν τέλει της Δημοκρατίας.
Η απάντηση Πέτσα
Μετά από αρκετές ώρες σιωπής ο κυβερνητικός εκπρόσωπος απάντησε στον ΣΥΡΙΖΑ στο πλαίσιο του μπρίφινγκ, χωρίς, ουσιαστικά να μιλήσει για την ταμπακιέρα. Για μία ακόμη φορά αναφέρθηκε ονομαστικά σε συγκεκριμένα μέσα ενημέρωσης και έκανε λόγο για διασπορά fake news.
Μάλιστα, τοποθετήθηκε για την περιβόητη ιστοσελίδα menta.gr και ισχυρίστηκε ότι πρόκειται για… λάθος και ότι αφορά στον menta88fm κουνώντας, μάλιστα το δάχτυλο πως «ο κάθε καλοπροαίρετος μπορούσε να το καταλάβει».
Μεταξύ άλλων ο Στέλιος Πέτσας δήλωσε «πρώτη φορά θέτει τέτοιο θέμα η αξιωματική αντιπολίτευση, προφανώς ενδιαφέρεται για μια συγκεκριμένη εφημερίδα. Υπήρξαν πάρα πολλά κριτήρια για την κατανομή. Ένα από αυτά ήταν τα μέσα να μην διακινούν fake news. Δεν υπήρξε καμία πολιτική σκοπιμότητα. Μπορεί να συμμετέχει σε καμπάνια με σύνθημα “Μένουμε σπίτι” ένα μέσο που την χαρακτηρίζει “μένουμε ταπί”; Θέλαμε να διαχυθεί όσο περισσότερο το μήνυμα. Για το menta.gr είναι προφανές ότι πρόκειται για λάθος. Είναι ο ραδιοφωνικός σταθμός MentaFm, ο κάθε καλοπροαίρετος μπορούσε να το καταλάβει».
Χαρίτσης: Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ομολογεί κυνικά
«Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αντί να δώσει απαντήσεις και συγκεκριμένα στοιχεία για τα 20 εκ. ευρώ, ομολόγησε επί της ουσίας ότι τα χρήματα των φορολογουμένων μοιράστηκαν κατά το δοκούν, χωρίς κριτήρια αναγνωσιμότητας, αριθμού εργαζομένων και επιχειρηματικής βιωσιμότητας. Είναι προφανές ότι το μόνο που ενδιαφέρει την κυβέρνηση είναι να κάνει δώρα σε «ημετέρους» και ταυτόχρονα δια του οικονομικού εκβιασμού να χειραγωγήσει τα Μέσα» ανέφερε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, αναφορικά με το ζήτημα.
Όπως ΚΕΕΛΠΝΟ…
Για το θέμα τοποθετήθηκε νωρίτερα μέσω Facebook και ο Παύλος Πολάκης γράφοντας:
Πέτσας και Δημητριαδης με την Initiative όπως Αβραμοπουλου και Γεωργιαδης με ΚΕΕΛΠΝΟ!!
«Διαφημειστε-ξεπλύνετε-ξεκοκαλιστε»!!!
Μπροστά στην πίεση, ο υπουργός δεν δίνει κατάλογο με τα ποσά που έδωσε σε Μέσα, αλλά κουτοπόνηρα και επιμένοντας στην αδιαφάνεια, δίνει κατάλογο με 1.230 Μέσα που πήραν διαφήμιση.
Τι απαντά η Initiative Media
Την ίδια στιγμή η εταιρεία που ανέλαβε να μοιράσει τα χρήματα της καμπάνιας δηλώνει ότι …δεν γνωρίζει γιατί μοίρασε χρήματα σε ανύπαρκτα ΜΜΕ!
Ο Μιχάλης Γκάλγκος, ο Υπεύθυνος Επικοινωνίας της Initiative, απάντησε στο Documento.gr ότι δεν γνωρίζει γιατί μοίρασε χρήματα σε ανύπαρκτα ΜΜΕ. Δήλωσε, όπως διαβάζουμε, ότι δεν ήξερε εκείνη στιγμή «να απαντήσει για ποιον λόγο έδωσε χρήματα στο παντελώς άγνωστο blog protieidisinews.blogspot.com που είχε όλο και όλο περιεχόμενο το banner της καμπάνιας και μια είδηση για τον κορονοιό».
«Αυτή τη στιγμή δεν το έχω υπόψη μου, θα το εξετάσω και θα σας πω», απάντησε ο κ. Γκάλγκος ενώ επικαλέστηκε κι ένα «σύμφωνο εμπιστευτικότητας» με την ελληνική κυβέρνηση(!).