Σιδηροδρομική σύνδεση σε όλη την έκταση του νησιού και όχι τρένο – δώρο στο παράλογο νέο αεροδρόμιο
Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που η προ πενταετίας πρόταση του ΜέΡΑ25 και του Γιάνη Βαρουφάκη για τη δημιουργία τρένου στην Κρήτη αρχίζει να συζητείται ευρέως και να έχει τεράστια απήχηση στους πολίτες του νησιού. Είναι η μόνη ρεαλιστική, ασφαλής και αναπτυξιακή λύση για το τεράστιο μεταφορικό πρόβλημα στο νησί και απαντά στο οδυνηρό ζήτημα της οδικής ασφάλειας και των εκατοντάδων ζωών που έχουν χαθεί στους δρόμους της Κρήτης.
Η κυβέρνηση της «Μητσοτάκης Α.Ε.» επιμένει να κάνει πως δεν ακούει τις εκκλήσεις τις δικές μας, των ανθρώπων της αυτοδιοίκησης και των πολιτών της Κρήτης και αρνείται ακόμα και να συζητήσει το ενδεχόμενο κατασκευής του τρένου.
Τελευταία μάλιστα παρουσιάζονται και άλλες προτάσεις που μιλούν μεν για τρένο αλλά το συνδέουν με το αεροδρόμιο Καστελλίου, ένα έργο που το ΜέΡΑ25 έχει καταγγείλει ως «μείγμα βλακείας και κακίας» των κυβερνήσεων ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ, έναντι των ανθρώπων και του τόπου.
Σήμερα όσοι δεν αντέδρασαν ποτέ για τον τεράστιο παραλογισμό της απομάκρυνσης του αεροδρομίου από το λιμάνι και την πόλη του Ηρακλείου καπηλεύονται την ανάγκη χιλιάδων ανθρώπων για ασφαλείς μεταφορές και μιλούν για τρένο – δώρο στο νέο αεροδρόμιο και στους εργολάβους. Στην ουσία προτείνουν ξανά τη μεταφορά δημόσιων πόρων με στόχο τη διάσωση ενός έργου που από την αρχή ήταν αντιοικονομικό και χωρίς καμία εγγύηση βιωσιμότητας.
Η Κρήτη χρειάζεται τρένο απ’ άκρη σ’ άκρη, με παράλληλη σιδηροδρομική γραμμή στη χάραξη του νέου ΒΟΑΚ, για την ασφαλή μεταφορά των πολιτών και των επισκεπτών της σε όλο το εύρος της. Οσοι σήμερα συνδέουν τον μεγάλο αυτό στόχο με το αντιοικονομικό νέο αεροδρόμιο προσφέρουν υπηρεσίες στους εργολάβους και όχι στους πολίτες.
Το ΜέΡΑ25 επιμένει στη δημιουργία μεγάλης σιδηροδρομικής σύνδεσης σε όλο το εύρος του κεντρικού οδικού άξονα της Κρήτης ως μόνη ασφαλή και πραγματικά αναπτυξιακή προοπτική για τις χερσαίες μεταφορές στο νησί.