ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΡΕΘΥΜΝΟ

Ρέθυμνο: Εκατόν τέσσερις νέοι μόνιμοι εκπαιδευτικοί διορίστηκαν σε γυμνάσια και λύκεια του νομού

Προχωρούν συνεχώς και σε καθημερινή βάση οι ορκωμοσίες των δεκάδων νεοδιόριστων εκπαιδευτικών και μελών στη Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου.

Ολοκληρώθηκε την προηγούμενη Παρασκευή η πρώτη φάση προσλήψεων των νεοδιορισθέντων (18 Εκπαιδευτικών και 8 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), σε κενές οργανικές θέσεις της Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, και των 3 στο  Μουσικό Σχολείο. 

Στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου η διαδικασία περιλάμβανε τόσο τον θρησκευτικό όρκο όσο και την πολιτική διαβεβαίωση για όσους παρουσιάστηκαν. Οι διορισμοί και οι τοποθετήσεις από το υπηρεσιακό συμβούλιο προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς αυτές τις ημέρες ώστε οι εκπαιδευτικοί να βρίσκονται από τις αρχές του Σεπτεμβρίου στις σχολικές μονάδες υπηρέτησης.

Στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου διορίστηκαν συνολικά 104 εκπαιδευτικοί και μέλη σε κενές οργανικές θέσεις. Οι διοριζόμενοι/ες οφείλουν να παρουσιαστούν στονπροϊστάμενο της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας έως και τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2024.

Οι ορκωμοσίες αυτές θα συνεχιστούν την τρέχουσα εβδομάδα για τους πρόσφατα 74 διορισθέντες της Γενικής Παιδείας διαφόρων ειδικοτήτων οι οποίοι οφείλουν να αναλάβουν υπηρεσία από σήμερα Τρίτη 27 Αυγούστου μέχρι και την προσεχή Δευτέρα 2/9/24.

Από σήμερα μέχρι και την Παρασκευή οι νεοδιοριζόμενοι /νες  μπορούν να ενημερωθούν και να δηλώσουν από τον πίνακα των κενών που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της ΔΔΕ τις διαθέσιμες θέσεις στο νομό (https://dide.reth.sch.gr/).

Αμέσως μετά θα αποτυπωθούν ανά σχολείο και ειδικότητα τα παραμένοντα ακάλυπτα λειτουργικά κενά ώστε να καταχωριστούν στο πληροφοριακό σύστημα (ΟΠΣΥΔ) ομαδοποιημένα σε πακέτα πλήρους ωραρίου για τους/τις αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικούς. Σύμφωνα με τον μέχρι τώρα προγραμματισμό η ημέρα ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών στις σχολικές μονάδες ενδέχεται να είναι 5 ή 6 Σεπτεμβρίου.   

Αναφορικά με την διεύρυνση των δυσπρόσιτων σχολείων της ΔΔΕ ο Διευθυντής ανέφερε ότι είναι σε εξέλιξη η διαδικασία λήψης της απόφασης  ώστε στις αρχές του Σεπτεμβρίου να  έχει δημοσιευθεί το σχετικό ΦΕΚ. Ανέφερε συγκεκριμένα ότι το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ) συνεδρίασε χθες  Δευτέρα 26 Αυγούστου με 9ο θέμα την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων  της ΔΔΕ  Ρεθύμνου αλλά και των  ΔΔΕ Μαγνησίας, Δυτικής Θεσσαλονίκης,  Ηρακλείου, Αχαΐας, Φωκίδας, κατόπιν προτάσεων των ΠΥΣΔΕ, σχετικών αιτημάτων από ΕΛΜΕ, αλλά και από αυτοδιοικητικούς παράγοντες.

Σύμφωνα με ενημέρωση από τη ΔΔΕ Ρεθύμνου, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης Δρ. Μανούσος Μαραγκάκης, κατά την ομιλία του, απηύθυνε θερμότατες ευχές στους νέους λειτουργούς, τονίζοντας την ιδιαίτερη σημασία του λειτουργήματός τους και τη σημαντική ευθύνη που φέρουν για το αύριο των μαθητών  και γενικότερα του τόπου μας. Τους ενθάρρυνε να συνεχίσουν να δίνουν τον παιδαγωγικά καλύτερό τους εαυτό ώστε να λάβουν το αντιδώρημα της αγάπης και της εκτίμησης των μαθητών και μαθητριών τους. Υπενθύμισε ότι η διδαχή  και ευδοκίμηση των ειδικών επιστημονικών γνώσεων και δεξιοτήτων εδράζεται  στην προϋπόθεση της παιδαγωγικής σχέσης, της σχέσης του «φιλείν και φιλείσθαι».

Σύμφωνα με σχετική Ανακοίνωση η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου συνεχίζει με συνέπεια τη στελέχωση των σχολικών μονάδων, ανταποκρινόμενη στις αυξανόμενες ανάγκες της εκπαιδευτικής κοινότητας του τόπου αυξάνοντας τόσο με νέες δομές όσο  και το μαθητικό δυναμικό παρέχοντας  νέες ευκαιρίες εκπαίδευσης σε συνολικά 41 σχολικές μονάδες. Μάλιστα τα δύο τελευταία έτη ιδρύθηκαν και λειτουργούν δύο νέα εσπερινά σχολεία και προστέθηκαν νέοι τομείς και ειδικότητες στην Ε.Ε. αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο τις νέες και ίσες ευκαιρίες προς όλους.  

Επίσης η ΔΔΕ επιμένει στη συνεχή και απρόσκοπτη λειτουργία του Γυμνασίου Κράνας έχοντας ήδη προγραμματίσει και εγκρίνει από τον Ιούνιο δύο τμήματα για Α’ τάξη σύμφωνα με το μαθητικό δυναμικό των γύρω δημοτικών σχολείων  ευελπιστώντας ότι η τοπική κοινωνία  θα στηρίξει έμπρακτα με τις επιλογές της το «δυσπρόσιτο» αυτό σχολείο έναντι άλλων επιλογών που στην πραγματικότητα καταργούν  λειτουργικά το σχολείο.