Το SEO (Search Engine Optimization)είναι μία διαδικασία συνεχούς βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σου. Ταχύτητα, content, backlinking… Κάνεις συνεχώς αλλαγές στην ιστοσελίδα σου , αλλά οι μηχανές αναζήτησης ενημερώνουν διαρκώς τους αλγόριθμούς τους, οι ανταγωνιστές σου εξελίσσουν συνεχώς τις στρατηγικές τους, και το κοινό σου αλλάζει τρόπους αναζήτησης .
Αυτό σημαίνει ότι η επιτυχία στο SEO δεν εξαρτάτα από μια στιγμή, αλλά από τη συνέπεια και την σωστή κατανόηση και ανάλυση των δεδομένων που θα πάρεις σε βάθος χρόνου. Για να καταλάβεις λοιπόν αν η στρατηγική σου αποδίδει, πρέπει να παρακολουθείς συγκεκριμένους δείκτες που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις αν κινείσαι προς τη σωστή κατεύθυνση.Παρακάτω ακολουθούν οι δείκτες:
1. Η οργανική επισκεψιμότητα αυξάνεται σταθερά
Ο πιο άμεσος δείκτης επιτυχίας του SEO σου είναι η αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας. Αν παρατηρείς συνεχή και σταθερή άνοδο στους επισκέπτες που μπαίνουν στο site σου μέσω των μηχανών αναζήτησης, τότε η στρατηγική λειτουργεί σωστά. Αντίθετα, μια στασιμότητα ή μία πτώση που διαρκεί, σηματοδοτεί την ανάγκη για επανεξέταση της προσέγγισής που ακολουθείται.
2. Keywords με ανοδική πορεία στην κατάταξη
Ένας ακόμη καθοριστικός παράγοντας είναι η θέση των βασικών keywords που στοχεύεις στα αποτελέσματα αναζήτησης. Χρησιμοποίησε απλά και εύχρηστα εργαλεία, όπως το Google Search Console, για να παρακολουθείς τις θέσεις τους. Βελτιώσεις στο περιεχόμενο αποτελούν ένδειξη ότι το περιεχόμενό σου κερδίζει σιγά-σιγά έδαφος έναντι του ανταγωνισμού.
3. Αυξάνονται οι μετατροπές και οι πωλήσεις
Το SEO δεν αφορά την επισκεψιμότητα του site σου αυτή καθ’αυτή. Αφορά το πώς εσύ μπορείς να την εκμεταλλευτείς για να κερδίσεις έμμεσα ή άμεσα. Αν βλέπεις αύξηση σε πωλήσεις, αύξηση σε συμπληρωμένες φόρμες ή εγγραφές σε newsletter, τότε good job there!
4. Το ποσοστό εγκατάλειψης μειώνεται
Ένα SEO optimized site κρατά τον επισκέπτη …”απασχολημένο” για περισσότερο. Αν παρατηρείς χαμηλότερο bounce rate (ποσοστό εγκατάλειψης) και περισσότερες ενεργές σελίδες ανά επίσκεψη, τότε έχεις μία ένδειξη ότι οι χρήστες βρίσκουν το περιεχόμενό σου σχετικό και χρήσιμο.
5. Το brand σου αποκτά μεγαλύτερη ορατότητα
Όταν οι χρήστες αρχίζουν να αναζητούν απευθείας το όνομα της επιχείρησής σου, σημαίνει ότι είσαι σε πολύ καλό δρόμο. Αυτό είναι συχνά αποτέλεσμα μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής που συνδυάζει προχωρημένες τεχνικές SEO, αποφασισμένες και εφαρμοσμένες από κάποιο σοβαρό digital marketing agency που ξέρει τι κάνει.
6. Η στρατηγική περιεχομένου ξεχωρίζει
Η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου, που ανανεώνεται τακτικά και έχει θεματολογία που ενδιαφέρει το κοινό σου, χτίζει εμπιστοσύνη τόσο με τους επισκέπτες σου, όσο και με τις μηχανές αναζήτησης. Ένα αξιόπιστο SEO agency θα αναλύσει σωστά τα δεδομένα που έχει, θα προσαρμόσει ανάλογα τη στρατηγική σου και θα σου φέρει μακροπρόθεσμα και σταθερά αποτελέσματα.






