ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΚΡΗΤΗ

Θα “δένει” και στην Κρήτη η Disney Cruise Line!

disney cruise lines κρήτη

Πέρυσι η αμερικάνικη Disney Cruise Line, θυγατρική της The Walt Disney Company έκανε «πρεμιέρα» στις ελληνικές θάλασσες, συμπεριλαμβάνοντας για πρώτη φορά στα προγράμματα κρουαζιέρας τον Πειραιά και τη Μύκονο. Φέτος τα κρουαζιερόπλοια- μαγνήτης του Μίκυ Μάους, τα οποία παρά τις τσιμπημένες τιμές των πακέτων κυριαρχούν στα οικογενειακά πακέτα, θα δέσουν σε πέντε ακόμη λιμάνια, και πιο συγκεκριμένα σε Ηράκλειο, Κατάκολο, Ρόδο, Σαντορίνη και Κέρκυρα.

Η εταιρεία ειδικότερα προγραμματίζει, όπως έχει αναρτήσει στην επίσημη ιστοσελίδα της, να πραγματοποιήσει τρεις κρουαζιέρες στο Αιγαίο, δύο 9ήμερες και μια 12ήμερη. Το κρουαζιερόπλοιο Disney Magic, το τρίτο κατά σειρά της αμερικάνικης Disney Cruise Lines με  δυνατότητα μεταφοράς 3.650 ατόμων (2.700 επιβάτες και 950 άτομα πλήρωμα), θα δέσει τρεις φορές σε Πειραιά (στις 29 Ιουνίου, 8 Ιουλίου και 1 Αυγούστου) και άλλες τόσες στο Νησί των ανέμων (2 και 11 Ιουλίου και 3 Αυγούστου). Δύο ακόμη επισκέψεις έχουν ήδη προγραμματιστεί για Κατάκολο (28 Ιουνίου και 7 Ιουλίου) και για Ρόδο (1 και 10 Ιουλίου). Για τους υπόλοιπους προορισμούς δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη οι οριστικές ημερομηνίες. Τα προγράμματα κρουαζιέρας στη Μεσόγειο περιλαμβάνουν επίσης την Ιταλία, τη Σικελία και την Τουρκία.

Η απόφαση του αμερικανικού κολοσσού να διευρύνει τα προγράμματα κρουαζιέρας στην Ελλάδα αναμένεται να δώσει νέα ώθηση στην πορεία των εσόδων στους νέους προορισμούς, και ιδιαίτερα στο Κατάκολο και την Κέρκυρα, περιοχές που «επενδύουν» στην άνοδο του τουρισμού. Η μεγάλη δύναμη της Disney Cruise Line βρίσκεται φυσικά στις νεαρές ηλικίες, καθώς υπολογίζεται πως τα πλοία της υποδέχονται και τη θερινή σεζόν τουλάχιστον 800 με 1000 παιδιά ανά αναχώρηση. Ωστόσο οι ενήλικες που τα συνοδεύουν αποτελούν για τα λιμάνια- σταθμούς και τις εκεί τουριστικές επιχειρήσεις μια καλή ευκαιρία για αύξηση του τζίρου τους. Το γεγονός εξάλλου πως δύο στους πέντε επιβάτες κρουαζιέρας είναι Αμερικανοί, αφήνει περιθώρια για μεγαλύτερη διείσδυση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην αγορά των ΗΠΑ.

Στόχος είναι η «πλωτή Disney», όπως αποκαλείται, να εδραιώσει την παρουσία της στα ελληνικά λιμάνια, δεδομένου πως η εταιρεία προσδοκά σε ενδυνάμωση της παρουσίας της στη Μεσόγειο και αύξηση της πελατείας της, έχοντας ως όχημα το παγκοσμίως αναγνωρίσιμο brand της.

Η Disney Cruise Line ξεκίνησε τα προγράμματά της πριν από 15 περίπου χρόνια με δύο ειδικά σχεδιασμένα πλοία, με εφόδιο η φήμη και την αναγνωρισιμότητα των θεματικών πάρκων. Το 2007 έκανε την πρώτη της δοκιμή στα «ευρωπαϊκά νερά», προωθώντας πακέτα στην αγγλική και την ισπανική αγορά. Το 2010 επανήλθε δριμύτερη καθιστώντας τη Βαρκελώνη homeport. Από το 2011, το Μεσογειακό πρόγραμμα της DCL ενισχύθηκε με περισσότερες αναχωρήσεις από Βαρκελώνη.

Η παρουσία της στην Ανατ. Μεσόγειο δείχνει σήμερα να ισχυροποιείται μετά και την απόφαση της DCL να συμπεριληφθούν στο πλάνο πέντε ελληνικά λιμάνια και ένα της Σικελίας. Η εξέλιξη αυτή δίνει όπως είναι αναμενόμενο σημαντική «χείρα βοηθείας» στην ελληνική κρουαζιέρα που επιθυμεί να αυξήσει τις επιδόσεις της στη διακίνηση επιβατών. Αν και προς το παρόν δεν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον να ξεκινούν οι κρουαζιέρες από ελληνικό λιμάνι, η επέκταση των προγραμμάτων αποτελεί ενδεχομένως το πρώτο θετικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση.

Βίκυ Κουρλιμπίνη
Πηγή:www.capital.gr