Το Κόμμα Πειρατών Ελλάδας ενημερώθηκε για άλλη μία περίπτωση επικίνδυνης ολιγωρίας του κράτους και της κυβέρνησης που ήρθε χθες στην επιφάνεια μαζί με πιθανή σχέση διαπλοκής. 14 αεροδρόμια της χώρας λειτουργούν χωρίς την απαιτούμενη πιστοποίηση ασφαλείας από το τέλος του 2017.
Το πρόβλημα επιβεβαιώνει και η νεοσυσταθείσα Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας (ΑΠΑ) που «παρέλαβε ανοιχτά θέματα ασφάλειας αεροδρομίων, όπως ενδεικτικά, τα μη δεόντως πιστοποιημένα κρατικά αεροδρόμια, κάτι που οι αρμόδιες ευρωπαϊκές αρχές είχαν διαπιστώσει ήδη από τις αρχές του 2018, καθότι η προθεσμία χορήγησης πιστοποιητικών αεροδρομίου σε εφαρμογή σχετικών κανονιστικών διατάξεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης παρήλθε την 31η Δεκεμβρίου 2017». Αυτό σημαίνει τουλάχιστον 2 χρόνια απραξίας ή σκόπιμων καθυστερήσεων της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και 4 χρόνια απραξίας ή σκόπιμων καθυστερήσεων της κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας.
12 από τα 14 αυτά αεροδρόμια είναι στην λίστα για ιδιωτικοποίηση. Πέρα του ότι είμαστε αντίθετοι με την πώληση των αεροδρομίων σε ιδιωτικά συμφέροντα που θα δημιουργήσουν ολιγοπώλια, η τωρινή τους κατάσταση θα ζημιώσει και το κράτος καθώς η μη πιστοποίηση τα καθιστά φθηνότερα.
Ένας από τους επίδοξους αγοραστές είναι φίλος της οικογένειας Μητσοτάκη. Μιλάμε για την οικογένεια του Πρωθυπουργού φυσικά. Αυτό δεν το καθιστά βέβαια αυτόματα ζήτημα διαπλοκής ή διαφθοράς, αλλά σίγουρα βάζει ερωτηματικά για την μέχρι τώρα ολιγωρία.
Το Κόμμα Πειρατών Ελλάδας ζητά τουλάχιστον το πάγωμα της διαδικασίας πώλησης μέχρι να ολοκληρωθεί η σχετική πιστοποίηση ασφαλείας από την ΑΠΑ καθώς και να βεβαιωθεί ότι της παρέχονται όλοι οι πόροι που απαιτούνται για το έργο της. Οτιδήποτε λιγότερο θα συνιστά επιβεβαίωση της υποψίας για διαφθορά και εγκληματικής αμέλειας του κράτους και της κυβέρνησης.