ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΕΛΛΑΔΑ

Ανακοινώθηκε η «λίστα Πέτσα» – Ποιοι πήραν τα πιο εξωφρενικά ποσά

Στη δημοσιότητα δόθηκε από την Κυβέρνηση η λίστα με τα ποσά που έλαβαν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ) για την καμπάνια του κορωνοϊού -ένα ζήτημα που είχε προκαλέσει έντονες τριβές μεταξύ της κυβέρνησης και της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Σύμφωνα με τον πίνακα που παρατίθεται παρακάτω, συνολικά το ποσό που δόθηκε στα ΜΜΕ για την καμπάνια “Μένουμε Σπίτι”, «αγγίζει» τα 20 εκατομμύρια ευρώ! Εκατοντάδες χιλιάδες δόθηκαν σε φιλοκυβερνητικά ΜΜΕ, ανεξαρτήτως υψηλής ή χαμηλής κυκλοφορίας, επισκεψιμότητας, τηλεθέασης ή ακροαματικότητας, ενώ εντύπωση προκαλούν τα ποσά που δώθηκαν σε …ανύπαρκτα ΜΜΕ!!!

ΣΥΡΙΖΑ: «Τόσες εβδομάδες η λίστα μαγειρευόταν»

“Μετά από μια απίστευτη καθυστέρηση 90 ημερών, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σέρβιρε σήμερα τη λίστα με τα 20 εκατ. ευρώ στα ΜΜΕ για την καμπάνια σχετικά με τον κορωνοϊό.

Οφείλει όμως, σήμερα κιόλας, να δημοσιοποιήσει και τις αρχικές εντολές διαφημιστικής καταχώρησης που έστειλε η εταιρία initiative στα Μέσα, καθώς και τις αρχικές τιμολογήσεις. Εάν δεν το πράξει, επιβεβαιώνεται πως τόσες εβδομάδες η λίστα “μαγειρευόταν” ώστε να αποφύγουν οι υπουργοί της κυβέρνησης τις ευθύνες για τη διασπάθιση δημόσιου χρήματος ακόμα και σε ανύπαρκτα Μέσα.

Και βεβαίως, η κυβέρνηση οφείλει να απαντήσει για ποιον λόγο έχει αποκλείσει συγκεκριμένα Μέσα μόνο και μόνο επειδή ασκούν κριτική σε αυτή. Αλλά και να εξηγήσει γιατί σε κάποια Μέσα έχουν δοθεί ψίχουλα, ενώ, όσα επιτίθενται συστηματικά στον ΣΥΡΙΖΑ, έχουν χρυσωθεί πλουσιοπάροχα. Μήπως η συγκεκριμένη μεθόδευση έγινε προκειμένου να φανεί, ψευδεπίγραφα, πως καλύπτεται το κριτήριο του πλουραλισμού; Αναμένουμε άμεσα πλήρεις απαντήσεις.”

Κινήμα Αλλαγής: «Με χρήματα του ελληνικού λαού εξασφαλίζει η κυβέρνηση την επικοινωνιακή της καταιγίδα»

Χρειάστηκε η έντονη παρέμβαση της Φώφης Γεννηματά προς τον Πρωθυπουργό στη Βουλή για να δοθεί επιτέλους στη δημοσιότητα η λίστα της κρατικής διαφήμισης προς τα ΜΜΕ.

Από τα στοιχεία αυτά είναι ολοφάνερο το γιατί έκρυβε τη λίστα η Κυβέρνηση. Επιβεβαιώνεται ότι υπήρχε αδιαφάνεια, ότι δεν υπήρχαν αντικειμενικά κριτήρια, ότι επιδοτήθηκαν ανύπαρκτα μέσα. Η Κυβέρνηση με χρήματα του Ελληνικού λαού χτίζει και εδώ το πελατειακό της κράτος. Έτσι εξασφαλίζει την επικοινωνιακή της «καταιγίδα».