Άνοιγμα στην τουριστική αγορά της Ιορδανίας πραγματοποιεί η Κρήτη, επιχειρώντας να προσελκύσει την δυναμικά αναπτυσσόμενη τουριστική αγορά, καθώς οι Ιορδανοί τουρίστες ταξιδεύουν συχνά και τους ενδιαφέρει να συνδυάζουν τις πολυτελείς διακοπές τους με ψώνια, καλό φαγητό και διασκέδαση.
Στο πλαίσιο αυτό η Περιφέρεια Κρήτης συμμετείχε στην εκδήλωση «Greek Tourism Workshop in Jordan», που πραγματοποιήθηκε στο «Amman Rotana Hotel» στο Αμμάν, και στόχο είχε να προωθηθεί το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας στην Ιορδανία, να ενδυναμωθεί περαιτέρω η σχέση με τη χώρα μας και να ενισχυθεί η ροή επισκεπτών από τη συγκεκριμένη τουριστική αγορά. Επισημαίνεται ότι, η Κρήτη, παρουσιάζει μεγάλη ζήτηση στην Ιορδανία ως προορισμός για οικογενειακές διακοπές και για «honeymoon» (μήνας του μέλιτος).
Στο workshop που διοργανώθηκε από το Mideast Travel που εξιδεικεύεται στην αγορά της Μέσης Ανατολής και πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και την υποστήριξη του ΕΟΤ, παραβρέθηκαν ο κ. Issa Gammoh, Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Τουρισμού της Ιορδανίας, o κ. Abed Razza Arabiat, Γενικός Διευθυντής του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού της Ιορδανίας, ο κ. Muhammad Samih, Πρόεδρος της Ένωσης Ταξιδιωτικών Πρακτόρων της Ιορδανίας και ο κ. Awni Kawar, Πρόεδρος της Ένωσης των tour operators της χώρας. Από ελληνικής πλευράς, παρέστησαν ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Κωνσταντίνος Τσέγας και η εκπρόσωπος της Πρεσβείας της Ελλάδας στην Ιορδανία.
Την Περιφέρεια Κρήτης εκπροσώπησε ο εντεταλμένος σύμβουλος Τουρισμού Μιχάλης Βαμιεδάκης, ο οποίος επεσήμενε ότι: «Η Ιορδανία είναι μία από τις πλέον υποσχόμενες αγορές της Μέσης Ανατολής, λόγω της δυναμικά αναπτυσσόμενης μεσαίας τάξης, η οποία μπορεί να μας δώσει σταθερή ροή επισκεπτών. Οι Ιορδανοί γνωρίζουν την Ελλάδα μέσα από την κοινή ιστορία που ενώνει του δύο λαούς εδώ και χιλιάδες χρόνια κι υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον να την επισκεφθούν. Ελπίζω με σωστό σχεδιασμό να ξεπεραστούν τα προβλήματα και η μεγάλη αναμονή στη χορήγηση βίζας, ώστε να ξεκινήσει κι ο σχεδιασμός πτήσεων charter.»
Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων του Greek Tourism Workshop στην Ιορδανία, έγινε παρουσίαση της Περιφέρειας Κρήτης και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που προσφέρει το νησί σε ένα επιλεγμένο κοινό τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και μέσων μαζικής ενημέρωσης. Παράλληλα, πραγματοποιήθηκαν Business to Business επαφές στελεχών της Περιφέρειας Κρήτης με 120 τοπικούς Tour Operators και τουριστικούς πράκτορες, κατά τη διάρκεια των οποίων εκφράστηκε έντονο ενδιαφέρον των επαγγελματιών του τουρισμού για τη δημιουργία νέων τουριστικών πακέτων είτε αποκλειστικά για την Κρήτη, είτε σε συνδυασμό με άλλους δημοφιλείς προορισμούς όπως η Αθήνα, η Μύκονος ή η Σαντορίνη.
Η Ιορδανία είναι μια πολλά υποσχόμενη τουριστική αγορά λόγω της εγγύτητας με την Κρήτη, με εξαιρετικές προοπτικές για ραγδαία αύξηση των αφίξεων. Ως κυριότερο εμπόδιο προβάλλει η έκδοση της visa Σένγκεν για τους Ιορδανούς που επιθυμούν να επισκεφθούν τη χώρα μας, γεγονός που υπογραμμίστηκε από τους Ιορδανούς τουριστικούς πράκτορες.