Προθεσμία τριών (3) μηνών για τη διαγραφή από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, χωρίς την προσκόμιση Πιστοποιητικού καταστροφής του οχήματος από σύστημα εναλλακτικής και χωρίς την καταβολή οποιουδήποτε τέλους διαγραφής, έχουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων που υπέστησαν καταστροφές από τις πλημμύρες στην Κρήτη, με εγκύκλιο του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννη Κεφαλογιάννη.
Η απόφαση αποσκοπεί στην επείγουσα ανάγκη για την αντιμετώπιση των συνεπειών των έντονων καιρικών φαινομένων που έπληξαν την Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνου στις 10 Νοεμβρίου 2020, την Δ.Ε. Καστελλίου και τη Δ.Ε. Θραψανού του Δήμου Μινώα Πεδιάδας στις 6 και 7 Νοεμβρίου 2020, την Δ.Ε. Νέας Αλικαρνασσού και την 2η Κοινότητα της Δ.Ε. Δήμου Ηρακλείου στις 20, 21 και 22 Οκτωβρίου 2020, τον Δήμου Χερσονήσου στις 20 Οκτωβρίου 2020 της Π.Ε. Ηρακλείου της Περιφέρειας Κρήτης.
Η σχετική αίτηση υποβάλλεται από τον κύριο του οχήματος σε οποιαδήποτε Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών των ως άνω πληγεισών Περιφερειακών Ενοτήτων, συνοδευόμενη από βεβαίωση του οικείου Δήμου από την οποία προκύπτει η μόνιμη ή η παραθεριστική κατοικία του αιτούντα στις υπόψη περιοχές.
Οι πινακίδες του οχήματος και η άδεια κυκλοφορίας παραδίδονται μαζί με την αίτηση, εφόσον υπάρχουν, διαφορετικά προσκομίζεται υπεύθυνη δήλωση του αιτούντος περί απώλειάς τους. Στον αιτούντα χορηγείται βεβαίωση διαγραφής με ημερομηνία αυτή κατά την οποία συνέβη το γεγονός εξαιτίας του οποίου καταστράφηκε ή αχρηστεύθηκε το όχημά του.