Πραγματοποιήθηκαν δύο εργαστήρια στο χώρο του σχολείου με σκοπό οι εκπαιδευόμενοι να προσεγγίσουν τη δυνατότητα έκφρασης μέσω του χορού, να μάθουν βασικές χορευτικές κινήσεις και να αυξήσουν τα επίπεδα ευεξίας τους.

Στο πρώτο εργαστήριο «χοροί λάτιν», αφού παρουσιάστηκε ένα μικρό θεωρητικό μέρος για την προέλευσή τους, πραγματοποιήθηκε πρακτική σε βασικό βήμα και στροφές στην μπατσάτα και στην κουβανέζικη σάλσα, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδεύτριας Στέλλας Κατακαλίδου. Στη συνέχεια, ντάμες και καβαλιέροι εκπαιδευόμενοι, αλλά και εκπαιδευτικοί, χόρεψαν με χαμόγελα και καλή διάθεση, ακούγοντας διαφορετικά τραγούδια σε ρυθμό και ένταση.

Στο δεύτερο εργαστήριο, η γυμνάστρια Κατερίνα Κυριανιτάκη οδήγησε τους εκπαιδευόμενους στους ρυθμούς της Ζούμπα, που συνδυάζει διασκέδαση, χορό και γυμναστική μαζί. Αργοί και γρήγοροι ρυθμοί εναλλάσσονταν και η αίθουσα γέμισε με ενέργεια. Μετά από ένα μικρό διάλειμμα, οι εκπαιδευόμενοι δοκιμάστηκαν και στο Piloxing, μια μείξη δύναμης, ευκινησίας και ταχύτητας.

Οι εκπαιδευόμενοι του σχολείου δεύτερης ευκαιρίας απομακρύνθηκαν για λίγο από την καθημερινότητα και το άγχος, καθώς γεύτηκαν το θείο δώρο της Τερψιχόρης, της μούσας του χορού. Αυτό το δώρο, κατά τον Ησίοδο, είναι τόσο σημαντικό που όταν ένας άνθρωπος που έχει θλίψη στην ψυχή του χορεύει, ξεχνάει αμέσως τις άσχημες σκέψεις και τα προβλήματα του.

Τα εργαστήρια πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του project «Ελεύθερος Χρόνος και Ποιότητα Ζωής» με υπεύθυνες εκπαιδευτικούς τη διευθύντρια Αντωνίου Ειρήνη και την εκπαιδευτικό Ευαγγελία Τσικέλη.

Η διευθύντρια
Ειρήνη Αντωνίου