Από το τέλος του μήνα, σύμφωνα με τον πρόεδρο των ΕΛΤΑ Κωστή Μελαχροινό, πρώτα στην Αττική και στη συνέχεια και σε άλλες πόλεις, οι πολίτες που είναι ασθενείς ή έχουν κινητικά προβλήματα, οι ηλικιωμένοι αλλά και ο οποιοσδήποτε άλλος, θα μπορούν να παραδίδουν στον ταχυδρόμο τη φαρμακευτική συνταγή τους, εκείνος θα την εκτελεί στο φαρμακείο, θα την πληρώνει, θα παραδίδει το φάρμακο στον πολίτη και θα εισπράττει τα χρήματα με αντικαταβολή.
Για την υπηρεσία αυτή θα συγκροτηθεί τηλεφωνικό κέντρο, στο οποίο θα μπορούν να απευθύνονται οι ασθενείς, ενώ το κόστος της νέας υπηρεσίας θα είναι 3 ευρώ, ενώ σε επόμενη φάση, οι υπάλληλοι των ΕΛΤΑ θα παραδίδουν ακόμα και τα ρούχα από το καθαριστήριο ή και τα ψώνια από το σούπερ μάρκετ, όπως συμβαίνει στο Βέλγιο.
Παράλληλα, από τον επόμενο μήνα τα ταχυδρομικά καταστήματα θα εκδίδουν και προπληρωμένες κάρτες, προκειμένου οι πολίτες να μπορούν να κάνουν ασφαλείς αγορές από το ίντερνετ χωρίς να αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τις πιστωτικές τους κάρτες. Η διαδικασία θα είναι απλή, καθώς ο ενδιαφερόμενος αρκεί να επισκεφτεί ένα ταχυδρομείο όπου και θα υποβάλει σχετική αίτηση προπληρώνοντας το συγκεκριμένο ποσό που επιθυμεί. Όταν οι προπληρωμένες μονάδες τελειώσουν, θα μπορεί να ανανεώσει το ποσό ή να διακόψει την κάρτα.
Επίσης, ήδη έχει ξεκινήσει πιλοτικά και θα συνεχιστεί μέσα στο επόμενο διάστημα η εφαρμογή του σε όλο το δίκτυο για την αγορά, συσκευασία και αποστολή προϊόντων με αντικαταβολή από μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε όλη τη χώρα, μετά από αίτημα του πελάτη. Για την παραγγελία και τη διαδικασία αποστολής θα ενημερώνεται ο ενδιαφερόμενος μέσω του συστήματος trach and trace των ΕΛΤΑ με γραπτό μήνυμα στο κινητό τηλέφωνο. Στην περίπτωση που επιθυμεί κατ΄οίκον παράδοση, ο πελάτης θα χρεώνεται με 1 ευρώ.
Στο πλαίσιο αυτό, είναι και η συμφωνία που έχουν τα ΕΛΤΑ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που προβλέπει την εκτέλεση δρομολογίων Αθήνα – Θεσσαλονίκη για τη μεταφορά των αντικειμένων του ταχυδρομείου, επιστολών και δεμάτων. Καθημερινά αποστέλλονται 4 κοντέινερ εξοικονομώντας έτσι τα Ελληνικά Ταχυδρομεία πάνω από 2.300 ευρώ για κάθε ένα από αυτά.
Σε ότι αφορά τις αλλαγές, στις οποίες προέβη η διοίκηση της εταιρείας από τα μέσα του 2013, αυτές σύμφωνα με τη διοίκηση συνεχίζονται και το τρέχον έτος και αφορούν τη αναδιάρθρωση του δικτύου με τα μικρά περιφερειακά καταστήματα που μετατρέπονται σε πρακτορεία, την αναδιάρθρωση του δικτύου διαβιβάσεων, τη διεύρυνση του ωραρίου των καταστημάτων, την αύξηση των νέων υπηρεσιών προς τους πολίτες καθώς και εκσυγχρονισμό με πέρασμα στη νέα ψηφιακή εποχή.