ΑΠΟΨΕΙΣ ΙΩΑΝΝΑ ΔΑΚΑΝΑΛΗ

Κάνει σχέδια η Κεραμέως και ο …καιρός γελάει!

Σε λίγες εβδομάδες συμπληρώνονται δύο χρόνια από τότε που η υπουργός Κεραμέως με το επιτελείο της, προσπαθεί να βρει τρόπο επίλυσης της εξίσωσης: ΣΧΟΛΕΙΟ + ΠΑΝΔΗΜΙΑ = Χ.

Στο μυαλό του απλού ανθρώπου αυτό το Χ ισούται με:

  • μείωση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα με παράλληλη πρόσληψη εκπαιδευτικών
  • αύξηση του προσωπικού καθαριότητας
  • αποτελεσματική και δωρεάν ανίχνευση κρουσμάτων στο σχολικό περιβάλλον με συνεχή παρουσία νοσηλευτικού προσωπικού σε κάθε μονάδα εκπαίδευσης
  • ασφαλή μετακίνηση μαθητών από και προς τις σχολικές μονάδες με τα σχολικά λεωφορεία

Το υπουργείο πάλι, από την άλλη μεριά, επιλύει την εξίσωση βάζοντας το Χ να είναι:

  1. τα ανοικτά πορτοπαράθυρα στις τάξεις κλουβιά, όπου στοιβάζονται σαν σαρδελάκια οι μαθητές μέσα στο καταχείμωνο
  2. η τηλεκπαίδευση, την οποία εξυμνεί και προσκυνά λες και πρόκειται για το μάνα εξ ουρανού!
  3. Στον πρώτο τρόπο επίλυσης της εξίσωσης απάντησε ο χειμώνας, που αποφάσισε να θυμίσει στην υπουργό ότι τελικά….” κάνει κρύο στην Ελλάδα “….!!!

Στον δεύτερο τρόπο επίλυσης του απαιτητικού αυτού προβλήματος, ας απαντήσουμε εμείς οι γονείς, ρωτώντας:

  • Με ποια κριτήρια ακριβώς θα γίνεται η τηλεκπαίδευση και τι ακριβώς θα ορίζεται ως έκτακτη ανάγκη, που θα επιβάλει την πραγματοποίηση της; Κάθε νους αρνείται να πιστέψει ότι έκτακτη ανάγκη είναι ο παγετός στην καρδιά του χειμώνα! Σε λίγο έκτακτη ανάγκη θα βαφτίζεται η κατάληψη, η απεργία, οι ελλείψεις κτιριακών υποδομών, η έλλειψη διδακτικού προσωπικού, έλλειψη εποπτικών μέσων και ό,τι άλλο φυσικά…
  • Πώς θα εξασφαλίζεται η πρόσβαση ΟΛΩΝ των μαθητών στην τηλεκπαίδευση; Αντιλαμβάνομαι ότι στο μυαλό των “αρίστων” η μόνη έννοια είναι η εξασφάλιση της δικής του κάστας. Εμείς όμως σαν απλοί γονείς και μέσοι άνθρωποι πονάμε κάθε παιδί σε κάθε γωνιά της χώρας, που στερείται ευκαιριών, θυσία στο βωμό γνωστών συμφερόντων.
  • Πώς συνάδει ο καημός πραγματοποίησης τηλεκπαίδευσης εξαιτίας της κακοκαιρίας με την ύπαρξη τόσων λειτουργικών κενών που υπάρχουν ακόμα τέλος Γενάρη στα σχολεία μας; Αυτές οι χαμένες διδακτικές ώρες που συνεχώς αυξάνονται δεν έχουν σημασία;
  • Πώς θα εξασφαλίζεται η εκπαίδευση των εκπαιδευτικών γι αυτό το νέο, μοντέρνο τρόπο διδασκαλίας και ποιος θα τους παρέχει τα τεχνικά μέσα για να ανταποκριθούν στο έργο τους; Δε γίνεται να τους στήνουμε στον τοίχο και θυμωμένοι να απαιτούμε απ’ αυτούς να είναι άρτια εκπαιδευμένοι παιδαγωγικά και τεχνικά, να θυσιάζουν όλο τον προσωπικό τους χρόνο προσπαθώντας να καταφέρουν το αδύνατο, να χρησιμοποιούν τα δικά τους προσωπικά τεχνικά μέσα ή ακόμα όπως συνέβη σήμερα σε πραγματικό χρόνο να πηγαίνουν μέσα στο χιονιά στα σχολεία τους για να συνδεθούν με τους μαθητές !!!!! Αυτοί θα πρέπει να αψηφούν τα καιρικά φαινόμενα;
  • Τι κόστος έχει η τηλεκπαίδευση και ποιος επωφελείται από το στήσιμο υπηρεσιών τύπου webex; Δεν έχω τις γνώσεις και τα στοιχεία για να ασχοληθώ με το αμαρτωλό θέμα Cisco, όμως απαιτώ, όπως φαντάζομαι ο καθένας μας, απόλυτη διαφάνεια.
  • Πώς θα εξασφαλίζονται τα προσωπικά δεδομένα των παιδιών μας; Η πρόσφατη ιστορία απέδειξε ότι καμία μέριμνα δεν έχει ληφθεί μέχρι στιγμής προς αυτή την κατεύθυνση, παρόλα αυτά εμείς οι γονείς αρνούμαστε να είναι τα προσωπικά στοιχεία των παιδιών μας στην διάθεση οποιουδήποτε.

Χορτάσαμε από το υποκριτικό ενδιαφέρον των αρμοδίων για χάσιμο των μαθημάτων λόγω χιονιά!
Ευχαριστούμε πολύ δεν θα πάρουμε άλλο !

Καλούμε όλους τους γονείς να διεκδικήσουν τα αυτονόητα με μια ηχηρή αποχή από αυτό το παιχνίδι χειραγώγησης.

Η απάντηση μας είναι κανένας μαθητής να μην συνδεθεί αύριο!

Εκ μέρους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου δημοτικού σχολείου Ατσιποπούλου

Ιωάννα Δακανάλη