My Brother: Ένα βίντεο και μια καμπάνια ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα των ΑΜΕΑ

Ο σεβασμός στη ζωή, δυστυχώς, δεν είναι δεδομένος. Και τα φαινόμενα δεν είναι πάντα έτσι όπως δείχνουν. Κοινώς, πριν κρίνεις, μάθε την πλήρη ιστορία. Ένα εξαιρετικό βίντεο, μάθημα ζωής και συμπεριφοράς.

Η Αλεξάνδρα Μανουσάκη δημιούργησε τη διαδικτυακή καμπάνια-πλατφόρμα #RespectLife (respectlife.gr) για τους ανθρώπους με κινητικά προβλήματα.

Στόχος, να κινητοποιήσει μέσα από τις δράσεις της την κοινή γνώμη έτσι ώστε να ευαισθητοποιηθεί περαιτέρω και να σεβαστεί τα δικαιώματα των ΑΜΕΑ. Μιλάμε άλλωστε για μια ελληνική κοινωνία χωρίς πεζοδρόμια για τα άτομα που κινούνται με αναπηρικό καροτσάκι, με οδηγούς που μπλοκάρουν με τα οχήματα και τα μηχανάκια τους τις ράμπες, με καφετέριες που παρεμποδίζουν τη διάβαση ανθρώπων με αναπηρία, με χώρους χωρίς προσβασιμότητα.

Η Αλεξάνδρα Μανουσάκη, η “Manousakis Winery” που αποτελεί την εταιρεία οινοποιίας της, η Παγκρήτια Ένωση Αμερικής και η εταιρεία παραγωγής Indigo View Productions ένωσαν τις δυνάμεις τους για το παρακάτω εξαιρετικό βίντεο που σκηνοθέτησε ο Θοδωρής Παπαδουλάκης και εξελίσσεται στα χριστουγεννιάτικα Χανιά!