To δυνατό brand name της Κρήτης, που μπορεί να εκτοξεύσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του νησιού στις διεθνείς αγορές, δίνοντας ώθηση στην τοπική οικονομία και κατ’ επέκταση στην εθνική, εκθείασε ο Πρόεδρος της «Δημιουργίας Ξανά», Θάνος Τζήμερος, που επισκέφτηκε σήμερα το γραφείο του Περιφερειάρχη, απονέμοντας παράλληλα τα εύσημα στον Σταύρο Αρναουτάκη, για την πορεία του στην αυτοδιοίκηση και τις δράσεις της Περιφέρειας Κρήτης, προκειμένου να ανταπεξέλθει της κρίσης.
Στη διάρκεια της ουσιαστικής και γόνιμης συζήτησης, που έγινε στη σκιά της κρίσης και των επαχθών μέτρων, που προβλέπει το τρίτο μνημόνιο, ο Περιφερειάρχης Κρήτης και ο Πρόεδρος της «Δημιουργίας Ξανά», διατύπωσαν τις απόψεις τους σε θέματα όπως η στήριξη του θεσμού της αυτοδιοίκησης και η πλήρης αποκεντρωμένη διοίκηση.
Παράλληλα ο κ. Αρναουτάκης παρουσίασε τις εξωστρεφείς δράσεις της Περιφέρειας Κρήτης, με στόχο την προώθηση των ποιοτικών προϊόντων του πρωτογενούς τομέα και του τουρισμού, που θα θωρακίσουν το νησί και θα του προσδώσουν τη δυνατότητα διεξόδου από την οικονομική κρίση και την παρατεταμένη ύφεση, που μαστίζει τη χώρα.
Η επίσκεψη του κ. Τζήμερου στην Κρήτη, είναι η τρίτη εντός του 2012 και στόχο έχει, όπως είπε, να υπογραμμιστεί η στήριξη του θεσμού της αυτοδιοίκησης από τη «Δημιουργία Ξανά». Ο ίδιος έκανε αναφορά στην ημερίδα για τον τουρισμό και το περιβάλλον, που διοργάνωσε στη Ηράκλειο η «Δημιουργία Ξανά», ενώ αναφερόμενος στον Περιφερειάρχη τόνισε: «Εκτός του ότι είναι ένας άνθρωπος που εμπράκτως χρόνια τώρα έχει στηρίξει το θεσμό της αυτοδιοίκησης, έχει καινοτόμες ιδέες για το τι πρέπει να γίνει από δω και πέρα. Η Κρήτη είναι ένα δυνατό brand name που μπορεί να γίνει γνωστό σε όλο τον κόσμο, υπογράφοντας προϊόντα ποιοτικά που όμοιά τους δεν υπάρχουν πουθενά».
Η «Δημιουργία Ξανά» -πρόσθεσε-δεν πολιτικολογεί, προτείνει ουσιαστικές λύσεις, ούτως ώστε η Ελλάδα να ξεφύγει από το βόλεμα, τη μιζέρια, από την «αρπαχτή» και επεσήμανε: «Η Ελλάδα είναι ένα πλούσιο κράτος με δυνατότητες και ανθρώπους που μπορούν να φέρουν ουσιαστική ανάπτυξη και σε λίγα χρόνια να θυμόμαστε αυτό που περνάμε τώρα σαν μια κακή ανάμνηση».
Από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε επίσης στο «δυνατό» μας όνομα που είναι η Κρήτη και υπογράμμισε: «Αυτά εμείς υπηρετούμε, αυτά πρεσβεύουμε και ο στόχος μας είναι για την Κρήτη του 2020 πως θα δούμε τα προϊόντα μας να κατακτήσουν τις αγορές του εξωτερικού -και στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο- και πως θα δούμε τον ποιοτικό τουρισμό να αναπτύσσεται ακόμη περισσότερο, δημιουργώντας θέσεις εργασίας αλλά παράλληλα και τις υποδομές που έχει ανάγκη η Κρήτη και προσπαθούμε να ολοκληρώσουμε, για να έχουμε ένα θετικό αποτέλεσμα για τους πολίτες της Κρήτης.»