ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΡΕΘΥΜΝΟ

Παρελθόν το ΕΛΛΗ Τ. για την Cretan Lines;

Κρίσιμες στιγμές ζει ο συνεταιρισμός της Cretan Lines, αφού πια ο κίνδυνος να χαθεί το πλοίο ΕΛΛΗ Τ. φαίνεται να είναι πλέον πολύ μεγάλος.

Την Πέμπτη στελέχη του Συνεταιρισμού βρέθηκαν στην Αθήνα, προκειμένου να έρθουν σε επαφή με τον πλοιοκτήτη του ΕΛΛΗ Τ., Δημήτρη Τζανετάτο για να κάνουν τις τελικές διαβουλεύσεις. Στην Αθήνα μετέβησαν ο πρόεδρος, Νίκος Σιλιγάρδος και οι δύο αντιπρόεδροι, κ.κ. Δούσμανης και Περάκης, οι οποίοι μαζί με τους τρεις νομικούς συμβούλους της Cretan Lines, κ.κ. Μανώλη Εγγλέζο, Μάρκο Μαρινάκη και Γιάννη Μαρκιανό ήρθαν σε επαφή με τους δικηγόρους του κ. Τζανετάτου, προέδρου της Endeavour Lines.

Δυστυχώς το χάσμα μεταξύ των δύο πλευρών είναι αρκετά μεγάλο και αυτό δεν αποκλείεται να οδηγήσει σε οριστική ρήξη και μάλιστα εντός των επόμενων ημερών.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Τζανετάτος από την πλευρά του φέρεται να έχει διακόψει τις διαβουλεύσεις και να παραμένει σταθερά αδιάλλακτος ζητώντας ως πρώτη κίνηση από την διοίκηση των «Κρητικών Γραμμών» την πληρωμή του πληρώματος που επί μήνες δεν έχει λάβει τα δεδουλευμένα του. Εάν αυτό δε γίνει, τότε ο ίδιος φέρεται αποφασισμένος να προχωρήσει τις διαδικασίες της καταγγελίας του ναυλοσυμφώνου, παίρνοντας το πλοίο πίσω, με στόχο να βρει τον τρόπο να πληρώσει το πλήρωμα.

Από την πλευρά τους, ωστόσο, οι διοικούντες στην Cretan Lines αρνούνται να προχωρήσουν στην πληρωμή του προσωπικού σε αυτή τη φάση, ζητώντας από τον κ. Τζανετάτο να άρει την καταγγελία του ναυλοσυμφώνου και να συναινέσει ώστε να γίνει η μετάθεση των ληξιπρόθεσμων δόσεων του 2012 για τους πρώτους μήνες του 2014, πράγμα που ζητά ο ρεθυμνιώτικος συνεταιρισμός θεωρώντας ότι εφόσον το πλοίο παραμένει ακινητοποιημένο λόγω της βλάβης και δεν υπάρχουν έσοδα, αυτό είναι απόλυτα θεμιτό. Επιπλέον, ζητούν από τον κ. Τζανετάτο να συμφωνήσει για το πώς θα γίνει η αποκατάσταση της ζημιάς στην μηχανή του ΕΛΛΗ Τ. και μάλιστα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, μέσα σε 25 μέρες δηλαδή, και να μην εγερθούν, όπως υποστηρίζουν τα μέλη της C.L., άλλα εμπόδια στη διαδικασία.

Οι άνθρωποι της Cretan Lines, πάντως, εξετάζουν με προσοχή τις δυνατότητες που έχουν να ζητήσουν από τον πλοιοκτήτη να τους αποζημιώσει για τα διαφυγόντα κέρδη, που έχασε η εταιρεία επί τρεις μήνες από τον Απρίλιο ως τον Ιούνιο, όταν παρά το ότι είχε υπογραφεί το ναυλοσύμφωνο, το πλοίο δεν τους είχε παραδοθεί λόγω της επίσχεσης των εργαζομένων.

πηγή: ρεπορτάζ της Αγγελικής Καλλέργη
στην Κρητική Επιθεώρηση