Tο έργο αφορά στο σχεδιασμό και στην εκπόνηση επιχειρησιακού σχεδίου για την τουριστική προώθηση και προβολή της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνου σαν τουριστικό προορισμό καθώς και τον σχεδιασμό συγκεκριμένων δράσεων και ενεργειών που θα οδηγήσουν στη δημιουργία ενός Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης της Π.Ε. Ρεθύμνης (DMOR).
Στόχος του έργου είναι η τουριστική και ως εκ τούτου οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της όλης της περιοχής.
Στην υλοποίηση του έργου, εκτός από το Επιμελητήριο Ρεθύμνης, συμμετέχουν η Περιφέρεια Κρήτης – Περιφερειακή Ενότητα Ρεθύμνης, ο Δήμος Ρεθύμνης, ο Δήμος Αγίου Βασιλείου, ο Δήμος Μυλοποτάμου, ο Δήμος Αμαρίου και ο Δήμος Ανωγείων σύμφωνα με την από 01/12/2014 Προγραμματική Σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ τους. Ανάδοχος του έργου είναι η TOPOSOPHY, επιχειρηματική μονάδα του ομίλου Atcom, στην οποία κατοχυρώθηκε ο διαγωνισμός που διενέργησε το Επιμελητήριο Ρεθύμνης.
Την Πέμπτη 20 Απριλίου, πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης, η παρουσίαση των εργασιών που θα υλοποιηθούν στα πλαίσια του έργου. Το πρώτο μέρος των εργασιών αφορά στην πρωτογενή έρευνα και στην διαβούλευση μέσω ερωτηματολογίου και συναντήσεων εργασίας, με τις Αυτοδιοικητικές Αρχές, τους Τουριστικούς και λοιπούς Επιχειρηματικούς Φορείς, τους Στρατηγικούς εταίρους, την Κοινωνία των Πολιτών καθώς και με μεμονωμένες επιχειρήσεις. Παράλληλα, πραγματοποιείται ανάλυση τόσο των διεθνών τάσεων όσο και των τοπικών δεδομένων ζήτησης και προσφοράς (πχ. αφίξεις, διανυκτερεύσεις, πληρότητες των καταλυμάτων, επισκεψιμότητα στα αξιοθέατα) ενώ ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην έρευνα και συγκριτική προτυποποίηση (benchmarking) επιτυχημένων πρακτικών από αντίστοιχους προορισμούς διεθνώς.
Το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει την εκπόνηση του επιχειρησιακού σχεδίου του DMOR καθώς και την επιστημονική και επιχειρησιακή υποστήριξη της πρώτης φάσης λειτουργίας του. Οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν τέλη Οκτωβρίου 2017, περίοδος κατά την οποία αναμένεται να έχουν ήδη αρχίσει να υλοποιούνται οι πρώτες δράσεις (πχ. η ανάπτυξη ταυτότητας του προορισμού, το πρόγραμμα μελών, η ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών και η αναβάθμιση των καναλιών επικοινωνίας).
Στην παρουσίαση που έγινε από τον κ. Θ. Κυρατσούλη, εκπρόσωπο της TOPOSOPHY και παραβρέθηκαν εκπρόσωποι της Περιφέρειας Κρήτης – Π.Ε. Ρεθύμνου, των Δήμων Ρεθύμνης, Αγίου Βασιλείου, Μυλοποτάμου, και Ανωγείων, του Επιμελητηρίου, του Εμπορικού Συλλόγου, του Συλλόγου Ξενοδόχων, του Συλλόγου Ενοικιαζόμενων Διαμερισμάτων, του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου, του Συλλόγου Τουριστικών Πρακτόρων, του Συλλόγου Εστίασης και του ΚΤΕΛ Δυτικής Κρήτης.