Στ. Αρναουτάκης, Περιφερειάρχης Κρήτης: «Στρατηγικός μας στόχος η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, για να πρωταγωνιστήσει η Κρήτη ως κορυφαίος τουριστικός προορισμός και τα επόμενα χρόνια. Στη σύνθετη διεθνή συγκυρία και σε συνεργασία με όλους τους φορείς του τουρισμού, θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε το brand name “Κρήτη” στο εξωτερικό»
Πέντε σπουδαίες διακρίσεις κατέκτησε η Περιφέρεια Κρήτης στα Tourism Awards 2022, σε μία λαμπρή τελετή για τον Ελληνικό Τουρισμό που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 9 Μαΐου 2022, στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού. Η Περιφέρεια Κρήτης κατέκτησε πέντε βραβεία, ορισμένα εκ των οποίων συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία στην κατηγορία τους, επιβεβαιώνοντας πανηγυρικά την συγκροτημένη, συνεπή και αποτελεσματική δουλειά της Περιφέρειας για την ανάδειξη και την συνεχή βελτίωση του τουριστικού προϊόντος του νησιού. Τα Tourism Awards 2022, που διοργάνωσε για 9η συνεχή χρονιά η BOUSSIAS Communications, αποτελούν θεσμό – σημείο αναφοράς για τους ποιοτικότερους και πιο καινοτόμους φορείς, επιχειρήσεις και projects του ελληνικού τουρισμού.
Η φετινή μεγάλη επιτυχία της Περιφέρειας Κρήτης έρχεται ως επιστέγασμα του συγκροτημένου στρατηγικού σχεδίου για τον τουρισμό που εκπόνησε και υλοποιεί με συνέπεια η Περιφέρεια τα τελευταία χρόνια, με ιδιαίτερα εντυπωσιακά αποτελέσματα, στους δύσκολους καιρούς της πανδημίας. Είναι ενδεικτικό ότι, το β’ εξάμηνο του 2021, οι αεροπορικές αφίξεις ξένων επισκεπτών ανήλθαν στα 2,1 εκατομμύρια, φτάνοντας το 77% της «χρυσής χρονιάς» του 2019. Μάλιστα, οι εκτός υψηλής τουριστικής περιόδου μήνες ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, καθώς τον Σεπτέμβριο η αύξηση των αφίξεων εξωτερικού έφτασε το +108%, τον Οκτώβριο το +135%, το Νοέμβριο το +86% και το Δεκέμβριο το +224%.
Με αφορμή την εξαιρετική επίδοση της Περιφέρειας Κρήτης, ο Περιφερειάρχης Κρήτης, κ. Σταύρος Αρναουτάκης, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Κάθε ευρώ που επενδύουμε στη στήριξη του τουρισμού φέρνει πολλαπλάσια οφέλη για τους παραγωγικούς φορείς, τους εργαζόμενους και τους επιχειρηματίες του κλάδου. Στρατηγικός μας στόχος είναι η βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη, προϋπόθεση αναγκαία για να πρωταγωνιστήσει η Κρήτη ως κορυφαίος τουριστικός προορισμός τα επόμενα χρόνια. Ο τουρισμός στην Κρήτη είναι συνυφασμένος με αυθεντικές εμπειρίες, ποιότητα, ανοιχτόκαρδη φιλοξενία και σύγχρονες τουριστικές υποδομές. Το επιβεβαιώνουν οι βραβεύσεις της Περιφέρειας στα Tourism Awards 2022. Στη σύνθετη διεθνή συγκυρία και σε συνεργασία με όλους τους φορείς του τουρισμού, θα συνεχίσουμε να ενισχύουμε το brand name “Κρήτη” στο εξωτερικό, να υποστηρίζουμε τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, να υλοποιούμε δράσεις επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους όσοι συνέβαλαν και συμβάλλουν στην υλοποίηση του σχεδιασμού μας».
Στην τελετή απονομής παραβρέθηκε και παρέλαβε τα βραβεία ο Αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου Νίκος Συριγωνάκης.
Η ανεξάρτητη κριτική επιτροπή ειδικών της φιλοξενίας των Tourism Awards 2022, που απαρτίζεται από πανεπιστημιακούς, δημοσιογράφους, επιχειρηματίες του τουρισμού και ειδικούς ανά τομέα αξιολόγησης επαγγελματίες, βράβευσε την Περιφέρεια Κρήτης στις εξής κατηγορίες:
- Destinations: City break / Summer / Winter / Family / Cultural / Sports & adventure / Year-round: gold/platinum βραβείο για την καμπάνια «Crete. Sense The Authentic – Η Αυθεντική Κρήτη 365 μέρες τον χρόνο».
- Website: gold βραβείο για το portal Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης.
- Video content: silver βραβείο για το video περιεχόμενο «Crete. Sense The Authentic – Το πρόσωπο της Αυθεντικής Κρήτης».
- Προστασία του φιλοξενούμενου / Προστασία του προσωπικού: bronze βραβείο για το πολυσύνθετο πλάνο επικοινωνίας «Περιφέρεια Κρήτης: Προτεραιότητα η ασφάλεια όλων μας».
- Πολιτιστικός τουρισμός: bronze βραβείο για διαδραστικό παιχνίδι με αντικείμενο την προβολή του Πολιτιστικού Τουρισμού στην Περιφέρεια Κρήτης.
Η νέα στρατηγική τοποθέτηση της Περιφέρειας Κρήτης στον τουρισμό, μέσω της καμπάνιας «Crete. Sense the Authentic», υπό τη στρατηγική/δημιουργική καθοδήγηση της Choose Strategic Communications Partners και με την αρωγή της εταιρείας παραγωγής Indigoview, καλεί τον επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης και τις τέσσερις εποχές του έτους. Βασική συνταγή, η αυθεντικότητά της, το χαρακτηριστικό που την διαφοροποιεί από όλους τους άλλους προορισμούς του πλανήτη και εγγυάται έναν πλούτο γνήσιων εμπειριών οι οποίες απλώνονται στην Άνοιξη, στο Καλοκαίρι, στο Φθινόπωρο και στον Χειμώνα, τριακόσιες εξήντα πέντε ημέρες το χρόνο. Την δημιουργία και ανανέωση του portal Τουρισμού της Περιφέρειας Κρήτης https://www.incrediblecrete.gr, καθώς και τη δημιουργία του διαδραστικού παιχνιδιού με αντικείμενο την προβολή του Πολιτιστικού Τουρισμού στην Περιφέρεια Κρήτης ανέλαβε η Αιγαίου Solutions.
Τα 4 videos που αποτυπώνουν την αλήθεια της Κρήτης 365 μέρες τον χρόνο
Τέσσερα videos -με τη ματιά του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη, Θοδωρή Παπαδουλάκη και της εταιρείας παραγωγής IndigoView (Το Νησί, Κομάντα και Δράκοι κ.λπ. – συνολικά 70 βραβεία σε διάφορα φεστιβάλ) και με τη στρατηγική και δημιουργική καθοδήγηση της Choose Strategic Communications Partners- προσέγγισαν υποψήφιους επισκέπτες από 20 χώρες.
Περιπέτεια, από τα βαθιά φαράγγια, τα επιβλητικά τοπία, ως τα γοητευτικά βάθη του κρητικού βυθού, από τις χιονισμένες κορυφές του Ψηλορείτη, μέχρι τις υπέροχες παραλίες του Ξερόκαμπου. Καλοκαίρι, με τα χίλια χιλιόμετρα ακτογραμμής, τους αμμόλοφους, τις κρυμμένες παραλίες, τα φοινικοδάση, τα πευκόφυτα ακρογιάλια. Γεύση, από τα ενδημικά άγρια χόρτα και αρωματικά βότανα, τα εξαιρετικά γαλακτοκομικά, τα φρούτα και τα λαχανικά, το μοναδικό μέλι, μέχρι τους μπουμπουριστούς χοχλιούς, τα ξεροτήγανα, τα καλτσούνια και το γαμοπίλαφο. Αυθεντικότητα, μέσα από τα μάτια της Κρήτης, με όχημα τις αυτοβιογραφικές αφηγήσεις των ντόπιων, του ανεξάρτητου Κρητικού και της Κρητικιάς, που δίνουν σάρκα και οστά στην αυθεντική κρητική φιλοξενία.
Προτεραιότητα η ασφάλεια όλων μας
Ένα πολυσύνθετο πλάνο ενεργειών επικοινωνίας το οποίο καλλιέργησε στη διεθνή κοινή γνώμη την εικόνα της Κρήτης ως του πλέον ασφαλούς τουριστικού προορισμού. Εστίασε αρχικά στον «έγκλειστο» Έλληνα και ξένο υποψήφιο επισκέπτη, μετά στον «φοβισμένο» επισκέπτη, στον «απελπισμένο» και «μπερδεμένο» εργαζόμενο ή επιχειρηματία του τουρισμού και, τέλος, στον τοπικό πληθυσμό. Όλες οι ταινίες έγιναν viral εξασφαλίζοντας περισσότερα από 2 εκατομμύρια οργανικά views και 7.000 shares!