«Δεν λειτουργεί τίποτα, γίνονται όλα χειροκίνητα, είμαστε στο manual και σε όλο τον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη», αναφέρει ο πρόεδρος των μηχανοδηγών.
Σε μια σοβαρή καταγγελία σχετικά με τη λειτουργία των τρένων στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη όπου συνέβη η τραγωδία με τους 32 νεκρούς μετά από σύγκρουση επιβατικής με εμπορική αμαξοστοιχία στο ύψος των Τεμπών προχώρησε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ.
«Δε λειτουργεί τίποτα. Γίνονται όλα με ανθρώπινο παράγοντα, χειροκίνητα, είμαστε στο manual σε όλο το Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Ούτε οι ενδείξεις λειτουργούν, ούτε ο έλεγχος της πληροφορίας λειτουργεί. Αν αυτά λειτουργούσαν, οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν την κόκκινη ένδειξη και τα τρένα θα σταματούσαν σε απόσταση 500 μέτρων μεταξύ τους», ανέφερε ο κ. Γενιδουνιάς, προσθέτοντας ότι τα συστήματα αυτά υπάρχουν, αλλά δε λειτουργούν εδώ και χρόνια, και όλα γίνονται εμπειρικά.
Χαρακτήρισε ακόμα αδιανόητο το γεγονός ότι σε μία διπλή γραμμή, όπου το ένα τρένο ανεβαίνει προς Θεσσαλονίκη και το άλλο κατεβαίνει προς Αθήνα, βρέθηκαν δύο τρένα με αντίθετες κατευθύνσεις στην ίδια γραμμή.