Ο μεγαλύτερος περιφερειακός θεσμός ομορφιάς συνεχίζει το έργο του! Συνεχίζει να αναδεικνύει νέα κορίτσια με εμφανισιακά και όχι μόνο προσόντα και να προβάλλει παράλληλα την Κρητική γυναικεία ομορφιά σε όλον τον κόσμο!
Έτσι λοιπόν, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου, στην αίθουσα δεξιώσεων Κήπος των Αισθήσεων στις Μαλάδες Ηρακλείου, θα πραγματοποιηθεί ο μεγάλος Τελικός του 44ου Παγκρήτιου Διαγωνισμού Ομορφιάς!
Τη βραδιά θα παρουσιάσει η σαγηνευτική Μαρία Κορινθίου ενώ στην κριτική επιτροπή θα συμμετέχει μεταξύ άλλων ο γνωστός καθηγητής μόδας Λάκης Γαβαλάς.
Στον διαγωνισμό συμμετέχουν 14 πανέμορφα κορίτσια από όλη την Κρήτη, τα οποία διεκδικούν τους πολυπόθητους τίτλους της Miss Κρήτη και της Miss Κρήτη Young 2024 στην πιο λαμπερή βραδιά της χρονιάς!
Τα κορίτσια θα εμφανιστούν με βραδινές δημιουργίες του γνωστού σχεδιαστή Νίκου Αλεξάκη, με μαγιό από τα Fms Stores και με υποδήματα από το κατάστημα Famous Shoes. Το μακιγιάζ καθώς και η περιποίηση άκρων των κοριτσιών θα γίνει για άλλη μία χρονιά από το Gloss Beauty Lounge, ενώτα χτενίσματα θα επιμεληθεί η ομάδα του Aris KalathakisCreative Team. Τις εμφανίσεις των αγοριών που θα συνοδεύσουν τις κοπέλες θα φροντίσει όπως πάντα το Κοντογιάννης Fashion Store.
Την αισθητική περιποίηση προσώπου & σώματος των κοριτσιών επιμελείται όπως κάθε χρόνο η αισθητικός Μικαέλα Λυπάκη, ενώ εξειδικευμένες υπηρεσίες προσφέρουν το Opsis Clinical και η lash & brow artirt Anna Star. Τη φυσική εκγύμναση των φιναλίστ ανέλαβε για φέτος το wellness studio Train 2Gether!
Χρυσός χορηγός του διαγωνισμού είναι τα κοσμηματοπωλεία Croesus, τα οποία στηρίζουν διαχρονικά τα Παγκρήτια Καλλιστεία! Με 43 χρόνια εμπειρίας αλλά και με καταστήματα σε Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Χανιά, Χερσόνησο και Ελούντα, αποτελούν την κορυφαία εταιρεία σε κόσμημα και ρολόι στην Κρήτη!
Ασημένιος Χορηγός είναι η Νο1 σχολή στα επαγγέλματα ομορφιάς Cristi Academy,η οποία επιμελείται για δέκατη συνεχή χρονιά την προετοιμασία των φιναλίστ με μαθήματα κινησιοτεχνίας, φωτογραφίας και επαγγελματικής συμπεριφοράς!
Τον διαγωνισμό επίσης υποστηρίζουν το Studio Design Center, τα S/M Χαλκιαδάκης, οι εταιρείες Πυρεξέλιξη και Webnestors, η Kalathakis Events, η AV Safe Transfer, η Scorpion Security, το Marin Hotel, το Arenaria Wedding, ενώ κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας τα κορίτσια φιλοξενήθηκαν στο Veranda Café, στο Jasmine καιστο νέο tapas Gastro bar El Toro. Την ερχόμενη Πέμπτη 05/12 στον υπέροχο χώρο του Nobus, θα πραγματοποιηθεί η πρώτη επίσημη εμφάνιση των φιναλίστ σε ένα Glam Party προς τιμήν τους.
Τη φωτογραφική κάλυψη όλης της διοργάνωσης έχει αναλάβει και φέτος ο γνωστός φωτογράφος Τάκης Δρόσος, τη μουσική κάλυψη ο DJ Νίκος Ρηγάκης, ενώ η ομάδα της Glow Element Dande Show θα πλαισιώσει την εκδήλωση με εντυπωσιακά χορευτικά.
Τη βραδιά θα μεταδώσει σε μαγνητοσκόπηση η Παγκρήτια Τηλεόραση Creta, την Κυριακή 15/12 στις 09:15 το βράδυ.
Η εταιρεία παραγωγής προσκαλεί όποιον επιθυμεί, να παρακολουθήσει από κοντά μια τηλεοπτική παραγωγή υψηλού επιπέδου και να ζήσει έντονες στιγμές ενθουσιασμού, χαράς και συγκίνησης.
Πληροφορίες Εκδήλωσης:
44ος Παγκρήτιος Διαγωνισμός Ομορφιάς “Miss Κρήτη & Miss Κρήτη Young 2024” Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου l Κήπος των Αισθήσεων l Μαλάδες Ηρακλείου Παρουσίαση: Μαρία Κορινθίου Ώρα προσέλευσης κοινού 20:00 – Ώρα έναρξης 21:00 Γενική είσοδος 15 ευρώ χωρίς ποτό l Προπώληση εισιτηρίων: Cristi Academy
Την Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2024, στο Συνεδριακό Κέντρο της Ιεράς Μητροπόλεως Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου «ΘΕΟΜΗΤΩΡ», σε πανηγυρική ατμόσφαιρα, με την παρουσία του Εκπροσώπου της Α. Θ. Παναγιότητος, του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, Σεβασμιωτάτου Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας κ. Μακαρίου, του Σεβασμιωτάτου Αρχιεπισκόπου Κρήτης κ. Ευγενίου, Προέδρου της Ιεράς Επαρχιακής Συνόδου της Εκκλησίας Κρήτης, του Ποιμενάρχου, Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Προδρόμου και των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικολάου και Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Κυρίλλου, των Εντιμοτάτων Αρχόντων του τόπου, του Ελλογιμωτάτου Πρυτάνεως του Πανεπιστημίου Κρήτης, ακαδημαϊκών και πολυπληθούς ακροατηρίου, ξεκίνησαν οι εργασίες του 2ου Συνεδρίου Βιοηθικής του Οικουμενικού Πατριαρχείου, με θέμα «Τεχνητή Νοημοσύνη και Ορθόδοξος Εκκλησία».
Τον Αγιασμό τέλεσε ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης, και της πανηγυρικής εναρκτήριας συνεδρίας προήδρευσε υποδειγματικά ο Ελλογιμώτατος Κοσμήτωρ της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Καθηγητής κ. Εμμανουήλ Καραγεωργούδης.
Αρχικά αναγνώστηκε, από τον Σεβασμιώτατο Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας και Πρόεδρο της Οργανωτικής Επιτροπής του Συνεδρίου κ. Μακάριο, το Μήνυμα του Οικουμενικού μας Πατριάρχου κ. κ. Βαρθολομαίου, ο οποίος σημείωσε μεταξύ άλλων τα εξής: «Τό νεότευκτον κατασκεύασμα τῆς ἀνθρωπίνης εὐφυΐας, ἡ «Τεχνητή Νοημοσύνη», ἐμφανίζεται εἰς τό προσκήνιον μόλις πρό ὀλίγων ἐτῶν, ἀναπτύσσεται ραγδαίως καί ἐπιδεικνύει δυνατότητας, σχεδόν μυθικάς καί ἀπροβλέπτους. Ἡ θετική συνεισφορά τῆς ἐν λόγῳ ἐπιστημονικῆς ἀνακαλύψεως, εἰς πάμπολλα πεδία τοῦ ἐπιστητοῦ, εἶναι ἀναντίρρητος. Ἐξ ἀντιθέτου ἡ χρῆσις αὐτῆς, ἐπί παραδείγματι, διά πολεμικούς σκοπούς ἡ διά νά ὑποκαταστήσῃ τό ἀνθρώπινον πρόσωπον εἶναι μία τρομακτική ἀλλά ὄχι ἀπίθανος προοπτική καί ὡς ἐκ τούτου ἔχομεν ἱερόν χρέος νά ἐπιστήσωμεν τούς κινδύνους καί νά συνεισφέρωμεν εἰς τήν θέσπισιν τῶν ἀναγκαίων πλαισίων -ἠθικῶν, νομικῶν καί κοινωνικῶν- ἐντός τῶν ὁποίων ἡ «Τεχνητή Νοημοσύνη» θά ἀποβῇ ἐπ᾽ ὠφελείᾳ τοῦ ἀνθρώπου».
Εν συνεχεία, απηύθυναν χαιρετισμό ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας κ. Μακάριος, με την ιδιότητα του Προέδρου της Συνοδικής Επιτροπής επί της Βιοηθικής του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ο οποίος και περιέγραψε αδρομερώς την θεματική του Συνεδρίου και έθεσε τους προβληματισμούς από την πλευρά της Ορθοδόξου Θεολογίας. Ακολούθησαν οι χαιρετισμοί εκ μέρους του Σεβασμιωτάτου Αρχιεπισκόπου Κρήτης κ. Ευγενίου, του Ποιμενάρχου Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Προδρόμου, της Ευγενεστάτης κυρίας Μαρίας Λιονή, Αντιπεριφερειάρχου Ρεθύμνης, εκ προσώπου του Περιφερειάρχου Κρήτης Εντιμολογιωτάτου Άρχοντος Εξάρχου της Μεγάλης Εκκλησίας κ. Σταύρου Αρναουτάκη, του Εντιμοτάτου κ. Νεκταρίου Παπαδογιάννη, Αντιδημάρχου Ρεθύμνου, εκ μέρους του Δημάρχου Ρεθύμνου, κ. Γεωργίου Μαρινάκη και, τέλος, του Ελλογιμωτάτου Καθηγητού της Ιατρικής Σχολής κ. Γεωργίου Κοντάκη, Πρυτάνεως του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Η πρώτη ημέρα του συνεδρίου έληξε με την εισαγωγική ομιλία του Σεβασμιωτάτου Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας κ. Μακαρίου, μέσω μιας βιντεοπροβολής, όπου ένα πανόραμα λόγου, εικόνας και ήχου έφερε το ακροατήριο σε επαφή με το αχανές και, εν πολλοίς, αχαρτογράφητο πεδίο της Τεχνητής Νοημοσύνης. Τα προσεκτικώς επιλεγμένα παραδείγματα που δόθηκαν από τον ομιλητή έθεσαν και το γενικό περίγραμμα του προβληματισμού για την παράχρηση των εφαρμογών της Τεχνητής Νοημοσύνης, αλλά και χάραξαν τις κατευθυντήριες γραμμές πάνω στις οποίες πρέπει να κινηθεί η Ορθόδοξη Εκκλησία για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις, όχι ασφαλώς με στείρα άρνηση αλλά με γόνιμη κριτική και διαλεκτική προσέγγιση, η οποία αξιοποιεί τις θετικές προοπτικές της επιστημονικής προόδου.
Το Σάββατο, 30 Νοεμβρίου, συνεχίστηκαν οι εργασίες του 2ου Συνεδρίου Βιοηθικής του Οικουμενικού Πατριαρχείου με την παρουσία του Προέδρου της Συνοδικής Επιτροπής, του οικείου Ποιμενάρχου, πλήθους ακαδημαϊκών, κληρικών, μελών μοναστικών αδελφοτήτων και ενδιαφερομένων από την τοπική κοινωνία και ευρύτερα. Των εργασιών του Συνεδρίου προηγήθηκε θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Αγίων Τεσσάρων Μαρτύρων Ρεθύμνου, επί τη μνήμη του αγίου Αποστόλου Ανδρέου του Πρωτοκλήτου και επί τη Θρονική Εορτή της Μητρός Εκκλησίας, κατά το τέλος της οποίας ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας κ. Μακάριος και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Πρόδρομος ομίλησαν συντόμως για την σημασία της ημέρας και ευχήθηκαν υπέρ υγείας και μακροημερεύσεως της Α. Θ. Παναγιότητος, του Οικουμενικού Πατριάρχου κ. κ. Βαρθολομαίου.
Κατά την πρώτη συνεδρία, με τίτλο «Τεχνητή Νοημοσύνη και Ορθόδοξη Θεολογία» και υπό την προεδρία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Κυρίλλου, παρουσίασαν την εισήγησή τους, οι: Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικόλαος, Πρόεδρος της Ειδικής Συνοδικής Επιτροπής Βιοηθικής της Εκκλησίας της Ελλάδος, ο Ελλογιμώτατος Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ κ. Μιλτιάδης Βάντσος και η κα Nina Sadzaglishvili, υποψήφια διδάκτωρ Θεολογίας, από το Πατριαρχείο Γεωργίας. Ακολούθως, μετά το γεύμα, στη δεύτερη θεματική ενότητα με τίτλο «Τεχνητή Νοημοσύνη: Κοινωνιολογικές και Φιλοσοφικές Προσεγγίσεις» και υπό την προεδρία του Ελλογιμωτάτου κ. Ιωάννου Λίλη, Επικ. Καθηγητού της Πατριαρχικής Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Κρήτης, ομίλησαν οι: Εντιμολογιώτατος Άρχων Διδάσκαλος του Γένους κ. Κωνσταντίνος Δεληκωσταντής, Ομότιμος Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής Αθηνών και οι Ελλογιμώτατοι κ. Κωνσταντίνος Κωτσιόπουλος, Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ και κ. Ευάγγελος Πρωτοπαπαδάκης Καθηγητής της Φιλοσοφικής Σχολής του ΕΚΠΑ.
Ακολούθησε η τρίτη θεματική συνεδρία με τίτλο «Τεχνητή Νοημοσύνη: Μια ευρύτερη πρόκληση», υπό την προεδρία του Ελλογιμωτάτου Δρος Κωνσταντίνου Ζορμπά, Γενικού Διευθυντού της Ορθοδόξου Ακαδημίας Κρήτης, κατά την οποία ομίλησαν οι: Εντιμότατος κ. Ισίδωρος Σιδερίδης, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Εταιρείας Pobuca και Εντιμολογιώτατος Άρχων Δικαιοφύλαξ κ. Αθανάσιος Κεχαγιόγλου, Ποινικολόγος.
Όλοι οι εισηγητές με μεστό και τεκμηριωμένο λόγο ανέπτυξαν το εξόχως επίκαιρο θέμα της Τεχνητής Νοημοσύνης με αναφορά πάντοτε στην Ορθόδοξη Θεολογία και με ενδιαφέρουσες και πολυεπίπεδες προεκτάσεις στα πεδία της Φιλοσοφίας, της Κοινωνιολογίας, της Ηθικής και του Δικαίου. Οι συζητήσεις που ακολούθησαν εμπλούτισαν την όλη προβληματική του Συνεδρίου.
Τέλος, να σημειωθεί ότι κατόπιν προτάσεως του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Προδρόμου, απεφασίσθη να ζητηθεί η ευλογία της Α. Θ. Παναγιότητος, του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου για την οργάνωση του 3ου Συνεδρίου Βιοηθικής στο Ρέθυμνο από 29ης έως και 31ης Οκτωβρίου 2025, αμέσως μετά τις εόρτιες εκδηλώσεις για την πεντηκονταετία των Εγκαινίων του Ιερού Ναού Αγίων Τεσσάρων Μαρτύρων Ρεθύμνου.
Την Κυριακή, 1 Δεκεμβρίου 2024 τελέστηκε στον Ιερό Ναό των Τεσσάρων Μαρτύρων Ρεθύμνου Τρισαρχιερατική θεία Λειτουργία, προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας κ. Μακαρίου και συλλειτουργούντων των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικολάου και του Ποιμενάρχου Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Προδρόμου, πρεσβυτέρων και διακόνων και με τη συμμετοχή των Συνέδρων και πολλών πιστών.
Μετά την ευχαριστιακή Σύναξη πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο η καταληκτήρια συνεδρία, κατά την οποία ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Πρόδρομος ανέγνωσε τα Πορίσματα του Συνεδρίου, τα οποία μετά από πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση έγιναν εκθύμως δεκτά από τους Συνέδρους.
Εν κατακλείδι, ο Σεβασμιώτατος Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας κ. Μακάριος ευχαρίστησε εγκαρδίως εκ μέρους όλων των συνέδρων τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Πρόδρομο και όσους συνέβαλαν στη διεξαγωγή και φιλοξενία του Συνεδρίου και μετέφερε και τις πατρικές και Πατριαρχικές ευχές της Α. Θ. Παναγιότητος, του Οικουμενικού Πατριάρχου κ. κ. Βαρθολομαίου στον Ποιμενάρχη και στους συνέδρους. Εκ μέρους της Συνάξεως ο επιχώριος Μητροπολίτης κ. Πρόδρομος εξέφρασε θερμές ευχαριστίες προς τον Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας για την καθοριστική συμβολή του στην άρτια διοργάνωση και την λίαν επιτυχή διεξαγωγή των εργασιών του 2ου Συνεδρίου Βιοηθικής του Οικουμενικού Πατριαρχείου και εν γένει για την προσφορά του στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Εν συνεχείᾳ, άπαντες παρεκάθησαν σε επίσημο γεύμα στο Επισκοπείο, το οποίο παρετέθη με την ευγενική φροντίδα του οικείου Ποιμενάρχου κ. Προδρόμου.
Η διοργάνωση του παρόντος Συνεδρίου εκφράζει το συνεχές ενδιαφέρον της Αγίας του Χριστού Μεγάλης Εκκλησίας για τις επιστημονικές και τεχνολογικές εξελίξεις και το πώς αυτές επηρεάζουν άμεσα τη ζωή του χριστωνύμου πληρώματος και εγείρουν σοβαρά ηθικά, πολιτικά, ανθρωπολογικά, κοινωνικά ζητήματα και παράλληλα δηλώνει την επιθυμία της Μητρός Εκκλησίας για συμμετοχή στο διάλογο Επιστήμης και Θεολογίας. Σε αυτήν την προοπτική κινήθηκαν οι εισηγήσεις των ελλογιμωτάτων ομιλητών και οι γόνιμες σχετικές συζητήσεις. Στη βάση αυτή προτείνονται για περαιτέρω προβληματισμό και συζήτηση τα ακόλουθα πορίσματα:
Η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί το κορυφαίο σύγχρονο τεχνολογικό επίτευγμα, οι εφαρμογές του οποίου αγγίζουν σχεδόν όλες τις εκφάνσεις του ανθρωπίνου βίου, και είναι βέβαιο ότι θα δώσει νέες ωθήσεις και εφαρμογές στα επιστημονικά επιτεύγματα, τα οποία συγκροτούν την πλέον καθοριστική τομή στην ιστορία του ανθρωπίνου πολιτισμού.
Η Εκκλησία χαρακτηρίζει την ικανότητα προς επιστημονική έρευνα «θεόσδοτον δῶρον εἰς τόν ἄνθρωπον» όπως χαρακτηριστικά σημειώνεται στην Αγία Γραφή «καὶ αὐτὸς ἔδωκεν ἀνθρώποις ἐπιστήμην ἐνδοξάζεσθαι ἐν τοῖς θαυμασίοις αὐτοῦ» (Σοφ. Σειρ. 38, 6). Παράλληλα όμως «ἐπισημαίνει τούς κινδύνους πού ὑποκρύπτονται εἰς τήν χρῆσιν ὡρισμένων ἐπιστημονικῶν ἐπιτευγμάτων» (Αγία καί Μεγάλη Σύνοδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας, Η Απόστολή της Ορθοδόξου Εκκλησίας εις τον Σύγχρονον Κόσμον, Στ’, § 11). Η πρόοδος της επιστήμης και της τεχνολογίας δεν πρέπει να εκτυλίσσεται εις βάρος του ανθρωπίνου προσώπου και της ελευθερίας του. Παρά το γεγονός ότι η Ορθόδοξος Εκκλησία δεν είναι «τεχνοφοβική», επισημαίνει τους κινδύνους που ελλοχεύουν από την κατάχρηση ή την κακή χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης, όπως είναι η εξάρτηση από την τεχνολογία, η αποκοινωνικοποίηση, η αλαζονική αυτοαντίληψη και νοοτροπία, η αποδυνάμωση της πίστεως κ.α. Η επιθυμία της αποκτήσεως της απόλυτης γνώσεως, χωρίς Θεό, οδήγησε τους Πρωτοπλάστους στην Πτώση και η φιλοδοξία της τέλειας κατασκευής οδήγησε τους οικοδόμους του Πύργου της Βαβέλ, στην σύγχυση και την αποτυχία.
Εξ αρχής και έχοντας ενώπιόν μας τα όσα κατατέθηκαν στο Συνέδριο, δεν φαίνεται να προκύπτει κάποια θεμελιώδης και ουσιαστική συνάφεια της Τεχνητής Νοημοσύνης με τον «νοῦ», όπως τον κατανοεί διαχρονικά η σκέψη και η θεολογία των Πατέρων ή «ὁ νοῦς τῶν Πατέρων», κατά τη φράση της αγίας Πενθέκτης Οικουμενικής Συνόδου (16ος Κανόνας). Η πατερική σκέψη θεωρεί τον νου ως το καθαρότερο και ακραιφνέστερο «μέρος» της ανθρωπίνης υποστάσεως, στο οποίο εντοπίζεται το «κατ᾽ εἰκόνα». Σύμφωνα με την Ορθόδοξη Θεολογία και ανθρωπολογία οι δυνάμεις και εκδηλώσεις του νου δεν πρέπει να λειτουργούν μόνον για να προάγουν την επιστημονική και τεχνολογική γνώση, αλλά οφείλουν να συντονίζονται με την ανάβαση και εξύψωση του ανθρώπου στο «καθ᾽ ὁμοίωσιν». Ο νους οφείλει να υπερβαίνει το επίπεδο της λογικής διεργασίας και της «υπολογιστικής ευφυίας». Νους και καρδία αποτελούν το ζωτικό κέντρο της ανθρώπινης υπάρξεως στην αναφορά της προς τον Θεό.
Απέναντι στη συνάφεια Τεχνητής Νοημοσύνης, μετανθρωπισμού και «ψηφιακής υπερθρησκείας» τονίστηκε η εσχατολογική προοπτική του ανθρώπου που είναι η κατά Χάριν θέωση. Η Εκκλησία κομίζει το μήνυμα της εν Χριστώ ζωής, διδάσκουσα ότι η τελείωσή του ανθρώπου δεν είναι υπόθεση της επιστήμης και της «υπολογιστικής ευφυΐας» αλλά μετοχής στο μυστήριο και τα μυστήρια της Εκκλησίας δια των οποίων αποκτούμε «νοῦν Χριστοῦ» (Α’ Κορ. 2, 16).
Η λειτουργία της Τεχνητής Νοημοσύνης σε ευαίσθητους χώρους του ανθρωπίνου βίου (π.χ. υγεία, εργασία, παιδεία, απονομή δικαιοσύνης κ.ά.) πρέπει να είναι υποστηρικτική. Η μηχανιστική και αλγοριθμική αντίληψη των πραγμάτων παραθεωρεί σημαντικές, πνευματικές, κοινωνικές, ιστορικές και πολιτισμικές παραμέτρους της ανθρώπινης ζωής, καταξιωμένες αξίες και ιδανικά, τα οποία διέσωσαν τον πνευματικό πολιτισμό και με τα οποία συναρτάται το μέλλον της ανθρωπότητος.
Στην ταχύτατη ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης, σημείο καμπής θα αποτελέσει η επερχόμενη δυνατότητά της να προγραμματίζει τον εαυτό της. Η αντιμετώπιση των σχετικών προβλημάτων μπορεί να δοθεί από μια πνευματική προσέγγιση, η οποία τρέφεται από την ακλόνητη πιστότητα στην Ευαγγελική διδασκαλία, τις Αποστολικές και Πατερικές Παραδόσεις για τον άνθρωπο, τη θεία προέλευση και τον εν Χριστώ αιώνιο προορισμό του. Η Θεολογία αναδεικνύει το περιεχόμενο και την αλήθεια της χριστιανικής εικόνας του ανθρώπου και την επικαιρότητά της εν όψει των σημείων των καιρών και τονίζει την ανάγκη αναγνώρισης ορίων και σταθερών αξιών επί τη βάσει των οποίων οφείλει να λειτουργεί και η Τεχνητή Νοημοσύνη.
Παρά τη συμβολή της στην διευκόλυνση πολλών πρακτικών πτυχών της ζωής μας και τις εντυπωσιακές προόδους της, η Τεχνητή Νοημοσύνη αδυνατεί να προσφέρει απαντήσεις στα θεμελιώδη υπαρξιακά και τα μεγάλα κοινωνικά ζητήματα που ταλανίζουν την ανθρωπότητα. Στην Παράδοση της Ορθόδοξης Εκκλησίας δεν υπάρχουν έτοιμες λύσεις στα σύγχρονα προβλήματα, υπάρχουν όμως θεμελιώδη θεολογικά κριτήρια πάνω στα οποία μπορούν να οικοδομηθούν απαντήσεις στα οριακά ζητήματα της ανθρωπίνης ζωής. Το πνευματικό θησαυροφυλάκιο της Ορθοδοξίας είναι μια ανεξάντλητη πηγή από την οποία αντλούμε έμπνευση και κατεύθυνση ενώπιον των μεγάλων προκλήσεων της εποχής μας.
Η ζώσα πίστη στον Χριστό στηρίζει την προσπάθεια του ανθρώπου να ανταποκριθεί στις αντιφάσεις της επιγείου ζωής του. Όπου ο άνθρωπος αυτονομείται και αυτοερμηνεύεται, εκεί συρρικνώνεται η ύπαρξή του και στερεύουν οι δημιουργικές του δυνάμεις. Δεν μπορεί η επιστήμη και η τεχνολογία να υποκαταστήσουν αυτήν την υπερβατική αναφορά του ανθρώπου. Κατά τον Άγιο Ιωάννη τον Δαμασκηνό «Οὐκ ἄνθρωπον ἀποθεωθέντα λέγομεν, ἀλλὰ Θεὸν ἐνανθρωπήσαντα», (Ἔκδοσις ἀκριβής τῆς ὀρθοδόξου πίστεως, Γ’, 2. PG 94, 98.8).
Στο Παγκόσμιο Κύπελλο μίνι ποδοσφαίρου SOCCA WORLD CUP 2024, η Ελληνική Ομάδα χθες συνάντησε τη Γαλλία σε φιλικό παιχνίδι, μια από τις πιο δύσκολες ομάδες της διοργάνωσης και ο κόουτς Μπαστάκης είχε την ευκαιρία να δει επί τάπητος κάποιες νέες δοκιμές. Ο Τζιμπρίλ Σισέ έπαιξε στα 18 από τα 40 λεπτά για τη Γαλλία και παρά τα 43 του χρόνια δείχνει ότι η τέχνη δεν ξεχνιέται!
Στο πρώτο ημίχρονο η Ελλάδα είχε την κατοχή και με την πίεση της θέλησε να βάλει δύσκολα στους Γάλλους ενώ στο δεύτερο μέρος ο τερματοφύλακας Βελισσάριος Παππάς που πήρε για πρώτη φορά χρόνο συμμετοχής πέτυχε ένα γκολ που δε θα φανταζόταν ποτέ κανείς από τη μια εστία στην άλλη σε ανύποπτο χρόνο. Προς το τέλος του παιχνιδιού ο Έλληνας προπονητής δοκίμασε τον Μουρτζάκη ως flying goalkeeper, μια συνθήκη που πιθανώς θα δούμε στα παιχνίδια που η ελληνική ομάδα θα βρίσκεται πίσω στο σκορ. Μετά από απανωτά τραγικά διαιτητικά λάθη μέσα σε 1 λεπτό όπου η Ελλάδα τιμωρήθηκε με δύο δίλεπτες αποβολές κατόπιν μη υπόδειξης καθαρού πέναλτι και εν συνεχεία ακύρωσης τέρματος του Ντερμίση και με αριθμητικό μειονέκτημα 2 παικτών ο Σισέ με υπέροχο πλασέ έδωσε τη φιλική νίκη στην ομάδα του (2-1).
Μια μέρα νωρίτερα η Ελληνική ομάδα ξεκίνησε την επίσημη πορεία της στο φετινό Socca World Cup στο Ομάν με έναν βαθμό, καθώς η το ντέρμπι απέναντι στο Βέλγιο έληξε ισόπαλο 1-1. Το παιχνίδι χαρακτηρίστηκε από την καλή άμυνα και τις περιορισμένες ευκαιρίες, αλλά με την Ελλάδα να είναι αυτή που είχε την κατοχή & τον έλεγχο στο μεγαλύτερο διάστημα.
Ακολουθούν πλέον δυο «τελικοί» για την Ελληνική ομάδα με Ιράκ και Κύπρο για να βρεθούμε για τρίτη συνεχόμενη χρόνια στις 16 καλύτερες ομάδες του κόσμου. Επόμενο παιχνίδι της Ελληνικής ομάδας σήμερα στις 19:00 με το Ιράκ σε ζωντανή μετάδοση από την Cosmote Sport 8HD.
Σας προσκαλούμε να γιορτάσουμε μαζί τη μυσταγωγία των Χριστουγέννων με μια ξεχωριστή συναυλία. Οι τρεις χορωδίες του Μουσικού Καρπού – η Παιδική, η Νεανική και η Χορωδία Ενηλίκων – θα παρουσιάσουν ένα πλούσιο πρόγραμμα γεμάτο χριστουγεννιάτικες μελωδίες, αγαπημένα τραγούδια και παραδοσιακά κάλαντα από όλο τον κόσμο.
Η εκδήλωση έχει και έναν ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς θα έχουμε την τιμή να παρουσιαστεί ο συλλογικός τόμος του έργου: «Ύμνος των Τεσσάρων Μαρτύρων», ένα έργο που αποτελεί φόρο τιμής στην πίστη, το θάρρος και την αυτοθυσία των Αγίων Τεσσάρων Νεομαρτύρων του Ρεθύμνου, Μανουήλ, Αγγελή, Γεωργίου και Νικολάου, με αφορμή την επέτειο της συμπλήρωσης 200 χρόνων από τη μαρτυρική τους τελείωση «για του Χριστού την πίστη την αγία και της Πατρίδος την ελευθερία».
Ο τόμος αυτός αποτελεί «καρπό» συλλογικής προσπάθειας, αναδεικνύοντας την πνευματική και ιστορική κληρονομιά των Νεομαρτύρων, που είναι αναπόσπαστο κομμάτι της θρησκευτικής και πολιτιστικής μας ταυτότητας.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2024, και από ώρας 8:00 μ.μ., στην αίθουσα εκδηλώσεων «Παντελής Πρεβελάκης» (Βερνάδου 1, Παλαιά Πόλη Ρεθύμνου), με είσοδο ελεύθερη για το κοινό.
O Θεατρικός Περίπλους, ένας από τους μακροβιότερους θιάσους της χώρας με 36 χρόνια σταθερής παρουσίας, γεμίζει και τα φετινά μας Χριστούγεννα με καλό θέατρο.
Η «Σονάτα του Σεληνόφωτος» του Γιάννη Ρίτσου, ένα από τα σπουδαιότερα έργα της ελληνικής ποίησης, έρχεται για 3 μοναδικές παραστάσεις στον Θεατρικό Περίπλου με την ηθοποιό Μαρία Καντιφέ.
Η Μαρία Καντιφέ, η οποία ήρθε από την πρωτεύουσα μετά από μία πορεία 20 περίπου χρόνων στις Αθηναϊκές σκηνές, όπου συνεργάστηκε με μεγάλα ονόματα του ελληνικού θεάτρου (Κώστας Τσιάνος, Μίνως Βολανάκης, Λυδία Κονιόρδου, Γιάννης Κόκος, Σταμάτης Κραουνάκης, Σωτήρης Χατζάκης, κ.α.) τόσο ως ηθοποιός, όσο και ως βοηθός σκηνοθέτη και Acting Coach, έχει εντυπωσιάσει το κοινό με τις σκηνοθετικές της προτάσεις, όπως στην πρώτη ελληνική ψηφιακή παράσταση «Το Σπίτι της ΜπερνάρνταΆλμπα», αλλά και στα «The Corridor», «Μήδεια», «Σιωπές», «Το Κτήνος στο Φεγγάρι» – παραστάσεις που συγκίνησαν και μετακίνησαν ψυχικά το κοινό.
Μέρος της παράστασης της «Σονάτας» παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό στην Ημερίδα Ψυχικής Υγείας που διοργάνωσε η Περιφέρεια, με το κοινό να εξαίρει την υποκριτική δεινότητα της Μαρίας Καντιφέ, αλλά και την ατμόσφαιρα της παράστασης.
Η Σονάτα του Σεληνόφωτος
ΓΙΑ 3 ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ: Τρίτη 17, Τετάρτη 18 & Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2024
Μια μεγάλη επιχείρηση διάσωσης βρίσκεται σε εξέλιξη στα ορεινά του Ψηλορείτη, με στόχο την ασφαλή απομάκρυνση πέντε νεαρών, ηλικίας 21 έως 26 ετών, οι οποίοι εγκλωβίστηκαν στο εκκλησάκι του Τιμίου Σταυρού, στο υψηλότερο σημείο του βουνού.
Οι νεαροί είχαν ξεκινήσει την εκδρομή τους την Παρασκευή, χωρίς να είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι για τις απότομες αλλαγές του καιρού που ακολούθησαν.
Σύμφωνα με τις αρχές, οι νεαροί δεν είχαν μαζί τους τον απαραίτητο εξοπλισμό, όπως κατάλληλο ρουχισμό, σχοινιά, φακούς ή φορτιστές. Η περιορισμένη μπαταρία των κινητών τους τηλεφώνων (μόλις 35%) δυσχέρανε περαιτέρω την επικοινωνία, ενώ τα τρόφιμα που είχαν μαζί τους ήταν ανεπαρκή για τις αντίξοες συνθήκες.
Η κατάσταση έγινε ιδιαίτερα δύσκολη λόγω των ισχυρών ανέμων, που φτάνουν τα 10 μποφόρ, και της χαμηλής θερμοκρασίας, που έχει πέσει κάτω από το μηδέν, με τον πάγο να καλύπτει την περιοχή. Παρά τις δυσκολίες, κατάφεραν να καταφύγουν στο εκκλησάκι του Τιμίου Σταυρού, όπου παραμένουν ασφαλείς αλλά εγκλωβισμένοι.
Η διάσωση βρίσκεται σε εξέλιξη με τη συμμετοχή επτά διασωστών, πέντε από την 3η ΕΜΑΚ και δύο πυροσβεστών από το Ρέθυμνο. Οι ομάδες επιχειρούν από τη νότια πλευρά, από την περιοχή του Λοχριά, καθώς η πρόσβαση από τα βόρεια είναι αδύνατη λόγω παγετού. Οι συνθήκες παραμένουν ιδιαίτερα δύσκολες, καθώς οι άνεμοι δυσχεραίνουν την προσπάθεια, ενώ υπάρχει αυξημένος κίνδυνος κεραυνικής δραστηριότητας.
Παρά τις αντίξοες συνθήκες, οι διασώστες διατηρούν επικοινωνία με τους εγκλωβισμένους, διαβεβαιώνοντας ότι βρίσκονται σε καλή κατάσταση, αν και πανικοβλημένοι.
Προειδοποιήσεις από τις αρχές
Η Πυροσβεστική τονίζει τους κινδύνους που εγκυμονούν τέτοιου είδους ανοργάνωτες εξορμήσεις, ειδικά σε περιοχές με απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες. «Οι εκδρομές αυτές θέτουν σε κίνδυνο όχι μόνο τους ίδιους τους περιπατητές, αλλά και τους διασώστες, ενώ το κόστος τέτοιων επιχειρήσεων είναι τεράστιο», ανέφερε εκπρόσωπος της υπηρεσίας.
Η επιχείρηση συνεχίζεται με στόχο την ασφαλή μεταφορά των πέντε ατόμων, ενώ η χρήση ελικοπτέρου έχει αποκλειστεί λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων.
Μετά το μεγάλο ενδιαφέρον τον θεατών αποφασίστηκε να προστεθεί ακόμη μία προβολή για το ντοκιμαντέρ TACK. Έτσι εκτός από το Σάββατο 30/11, θα πραγματοποιηθεί προβολή και στις 01/12 στις 20:00. Αμέσως μετά την προβολή και των 2 ημερών θα ακολουθήσει συζήτηση, με τη σκηνοθέτιδα Βάνια Τέρνερ και τη Μαργαρίτα Γερούκη PhD, Εκπαιδευτικό, Συγγραφέα, Πρόεδρο ΑΞΕΠΤ (Ασφαλή Ξένοιαστα Παιδιά Τώρα).
Τack
Το πολυβραβευμένο ντοκιμαντέρ με την Ολυμπιονίκη Σοφία Μπεκατώρου που πυροδότησε το κίνημα #MeToo στην Ελλάδα, έρχεται στο Cinedoc στο Ρέθυμνο.
Η Ολυμπιονίκης που πυροδότησε το κίνημα #MeToo στην Ελλάδα δίνει τη δύναμη σε μια νεότερη αθλήτρια να σπάσει τη δική της σιωπή. Σε μια δίκη ορόσημο, η Σοφία στέκεται στο πλευρό της Αμαλίας, η οποία αποφασίζει να καταγγείλει τον πρώην προπονητή της για τη συστηματική κακοποίηση που υπέστη από εκείνον όταν ήταν παιδί.
Μία παραγωγή του Onassis Culture.
Πόση δύναμη χρειάζεσαι για να κάνεις «τακ» στην έμφυλη βία; Δύο γυναίκες. Ένα τραύμα. Ένας κοινός δικαστικός αγώνας. Το “TACK” της Βάνιας Τέρνερ παρακολουθεί την Ολυμπιονίκη Σοφία Μπεκατώρου και την Αμαλία, νεαρή πρωταθλήτρια της ιστιοπλοΐας, να βρίσκονται στην πρώτη γραμμή μια κομβικής αλλαγής στην ελληνική κοινωνία. Σε μια δίκη-ορόσημο, την πρώτη δίκη του ελληνικού #MeToo, η Σοφία στέκεται δίπλα στην Αμαλία με κάθε τρόπο. Η μία πάντα στο πλευρό της άλλης, βρίσκουν εν μέρει δικαίωση, αλλά ταυτόχρονα συνειδητοποιούν πως ο αγώνας τους για να αλλάξουν οι νοοτροπίες της ελληνικής κοινωνίας μόλις ξεκίνησε.
Όπως αναφέρει και η σκηνοθέτρια: «Θέλησα να προχωρήσω πέρα από τη ζωή των πρωταγωνιστριών για να αφηγηθώ την ιστορία ενός σαθρού συστήματος ποινικής δικαιοσύνης και πώς αυτό κατακερματίζει τα θύματα. Η Αμαλία εξουθενώθηκε ψυχικά κατά την διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας. Μέσα από αυτή την οδυνηρή καταγραφή ελπίζω να προβληματίσω για την κατάσταση της παιδικής προστασίας στη χώρας μας, την έλλειψη ειδικής εκπαίδευσης των δικαστών και συνηγόρων σε θέματα έμφυλης βίας και παιδικής κακοποίησης, αλλά και την απουσία ενός γενικού πλαισίου προστασίας των θυμάτων στη διάρκεια της ποινικής διαδικασίας». Βάζοντας πλώρη σε αυτό το δύσκολο ταξίδι, η Αμαλία γίνεται σύμβολο για όλες τις υπόλοιπες γυναίκες-θύματα, οι οποίες μέσα από τη δική της δίκη βρίσκουν τη δύναμη και τη φωνή να αποκαλύψουν το προσωπικό τραύμα τους και να πάρουν τον δρόμο της δικαιοσύνης.
ΣΥΝΟΨΗ
Όταν η Ολυμπιονίκης Σοφία Μπεκατώρου αποκαλύπτει δημόσια τον βιασμό της από έναν ισχυρό παράγοντα της Ελληνικής Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας, πυροδοτεί το κίνημα #MeToo στην Ελλάδα και δίνει τη δύναμη σε εκατοντάδες γυναίκες να σπάσουν την δική τους σιωπή. Μία από αυτές είναι η Αμαλία. Η Αμαλία είναι νεαρή πρωταθλήτρια της ιστιοπλοΐας και αποφασίζει να οδηγήσει τον πρώην προπονητή της στα δικαστήρια και να τον καταγγείλει για την συστηματική κακοποίηση που υπέστη από εκείνον ανάμεσα στα 11 και τα 13. Η δίκη κατά του προπονητή είναι η πρώτη του ελληνικού #MeToo. Το “TACK” παρακολουθεί τις δύο γυναίκες επί δύο χρόνια και καταγράφει τη ζωή και τον αγώνα τους. Σκίτσα animation ζωντανεύουν τη σκληρή ακροαματική διαδικασία. Η Αμαλία υφίσταται εξαντλητικές καταθέσεις, victim blaming, απόπειρες να αμφισβητηθεί η αξιοπιστία της. Η Σοφία έρχεται αντιμέτωπη με το τραύμα της ξανά, τη σχέση με τον πατέρα της και πιέζει για θεσμικές μεταρρυθμίσεις. Και οι δύο γυναίκες, συνειδητοποιούν ότι ο αγώνας τους για να αλλάξει η ελληνική κοινωνία, είναι ακόμα στην αρχή. Έτσι, θα χρειαστεί να κάνουν tack, όπως οι ιστιοπλόοι, όταν ελίσσονται ανάμεσα στους αντίθετους ανέμους.
ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
«Το “TACK” είναι μια πολύ προσωπική καταγραφή της ζωής και του αγώνα δύο γυναικών για δικαίωση. Oι ζωές της Σοφίας και της Αμαλίας διασταυρώνονται όταν η Αμαλία αποφασίζει να στείλει μήνυμα στη Σοφία, λίγες ημέρες μετά τη δημόσια μαρτυρία της για τον βιασμό της από έναν ισχυρό παράγοντα της ιστιοπλοΐας. Από εκείνη τη στιγμή και έπειτα ξεκινά ένας δικαστικός αγώνας εναντίον του πρώην προπονητή της Αμαλίας. Η ταινία ακολουθεί και παρατηρεί τις δύο γυναίκες επί δύο χρόνια περίπλοκων και επώδυνων δικαστικών διαδικασιών. Οι ζωές τους στην ταινία εκτυλίσσονται παράλληλα: Άρχισα να κινηματογραφώ τη Σοφία, ενώ γινόταν εθνικό σύμβολο, χωρίς να γνωρίζω τι θα ακολουθήσει κι ενώ το κύμα των καταγγελιών είχε μόλις αρχίσει να ξεδιπλώνεται. Λίγο μετά γνώρισα την Αμαλία και ξεκίνησα να περνάω χρόνο μαζί της και να κινηματογραφώ την ίδια και την οικογένειά της. Αναπτύχθηκε μεγάλη οικειότητα μεταξύ μας καθώς και με τις οικογένειές τους. Ιδιαίτερα στο διάστημα της δίκης, η κάμερά μου έγινε κατά κάποιον τρόπο αποθετήριο των δικών τους σκέψεων και συναισθημάτων. Έτσι, μου ανοίχτηκε ένα παράθυρο στον κόσμο του σύνθετου ψυχικού τραύματος και στο πώς αυτό επηρεάζει τα θύματα και τους κοντινούς τους ανθρώπους – κανείς δεν μένει αλώβητος όταν γίνεται ένας βιασμός.
Θέλησα όμως να προχωρήσω και πέρα από τη ζωή των πρωταγωνιστριών, για να αφηγηθώ την ιστορία ενός σαθρού συστήματος ποινικής δικαιοσύνης και πώς αυτό κατακερματίζει τα θύματα. Μέσα από αυτή την οδυνηρή καταγραφή, ελπίζω να προβληματίσω για την κατάσταση της παιδικής προστασίας στη χώρα μας, την έλλειψη ειδικής εκπαίδευσης των δικαστών και συνηγόρων σε θέματα έμφυλης βίας και παιδικής κακοποίησης, αλλά και την απουσία ενός γενικού πλαισίου προστασίας των θυμάτων στη διάρκεια της ποινικής διαδικασίας. Ελπίζω ακόμα να δημιουργήσω ερωτήματα για το πώς οι σεξιστικές αντιλήψεις, η κυρίαρχη κουλτούρα, η τοξικότητα και η νοσηρότητα απομονώνουν, στιγματίζουν και φιμώνουν τα θύματα, ακόμα και όταν αυτά είναι παιδιά».
Σουρεαλιστικές εικόνες με το «καλημέρα» σε σταθμούς του Μετρό της Θεσσαλονίκης.
Λίγες ώρες μετά τη φιέστα των εγκαινίων, άρχισε να στάζει νερό από την οροφή μέσα στους σταθμούς Βενιζέλου, Παπάφη, Πανεπιστήμιο!
Οι εργαζόμενοι του Μετρό έβαλαν προειδοποιητικές πινακίδες που ανέγραφαν «προσοχή ολισθηρό δάπεδο», ενώ επιστρατεύτηκαν μέχρι και κουβάδες (!!!) για να πέφτουν μέσα τα νερά.
Με μεγάλη χαρά σας προσκαλούμε στη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή του 15ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου, για να γιορτάσουμε όλοι μαζί την πιο μαγική εποχή του χρόνου, με θέμα: Ελάτε να σώσουμε τα Χριστούγεννα από τον Κατεργάρη Γκριντς!
Ο Σύλλογος Γονέων σε συνεργασία με τους μαθητές και εκπ/κούς, μας έχουν ετοιμάσει μια μοναδική εκδήλωση γεμάτη τραγούδια, χορούς, θεατρικά δρώμενα και άλλες χριστουγεννιάτικες εκπλήξεις που υπόσχονται να μας βάλουν στο πνεύμα των γιορτών.
Ελάτε να μοιραστούμε στιγμές χαράς, να ανταλλάξουμε ευχές και να γεμίσουμε την καρδιά μας με τη μαγεία των Χριστουγέννων!
Εκπλήξεις & Δραστηριότητες:
Η χορωδία του σχολείου σε Χριστουγεννιάτικα τραγούδια.
Το χαμένο στολίδι.
Η χαμένη στολή του Αι Βασίλη.
Το χαμένο φως του αστεριού των Χριστουγέννων.
Αφήγηση παραμυθιού.
Φουσκωτά παιχνίδια.
Καραόκε, χορός.
Διαγωνιστικά παιχνίδια.
Facepainting
Παζάρι από τους μαθητές της Στ΄ τάξης
Χριστουγεννιάτικες λιχουδιές.
Καλάθι αλληλεγγύης.
Λαχειοφόρος αγορά με πολλά δώρα.
Σας περιμένουμε όλους με χαρά για να κάνουμε αυτά τα Χριστούγεννα ξεχωριστά!
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ!!!
Με εκτίμηση, Σύλλογος Γονέων και Σύλλογος Διδασκόντων
Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος!
Την Τετάρτη στο Δημοτικό Συμβούλιο ήρθε για έγκριση η κανονιστική των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων των οδών Καζαντζάκη, Καστρινάκη και Νικ. Ασκούτση. Η σήμανση είχε τοποθετηθεί μέρες ΠΡΙΝ τη συνεδρίαση και φυσικά την απόφαση του αρμόδιου οργάνου, αλλά αυτή είναι μια «λεπτομέρεια» που μόνο κάποιοι «κακοπροαίρετοι» πρόσεξαν.
Η Λαϊκή Συσπείρωση υπογράμμισε ότι οι ρυθμίσεις που έρχονται «κουμπώνουν» στον κυκλοφοριακό σχεδιασμό της «αβίωτης ακινησίας», που όλοι βιώνουμε. Αυτής που εμμονικά στενεύει δρόμους, καταργεί θέσεις στάθμευσης κλπ κλπ. Που δεν αποδέχεται τις προτάσεις που έχουμε καταθέσει κι εμείς και άλλοι φορείς για ένα κυκλοφοριακό σχεδιασμό που θα κατοχυρώνει το δικαίωμα στην μετακίνηση. Ειδικά μάλιστα για το κέντρο της πόλης, υπενθυμίσαμε την πρόταση για κατάργηση της δήθεν ελεγχόμενης (στην πράξη ανεξέλεγκτης στάθμευσης). Την εφαρμογή του συστήματος της δωρεάν αλλά υποχρεωτικά ανα 1-2 ώρες εναλλασσόμενης στάθμευσης, που απαγορεύει και επιβάλει πρόστιμα στην πέραν του χρονικού ορίου στάθμευση. Όπου έχει εφαρμοστεί έχει ανακουφίσει τα κέντρα των πόλεων.
Αντιταχθήκαμε στην αντίληψη (έχει γραφτεί μάλιστα) να «φορτώσουμε» θέσεις φορτοεκφόρτωσης τους κάθετους δρόμους, για να λύσουμε την τροφοδοσία της Κουντουριώτη. Είπαμε πως είναι πέρα για πέρα ανεδαφική και ανεφάρμοστη. Στη βάση αυτής της λογικής η κανονιστική δικαιολογούσε τις 3 θέσεις φορτοεκφόρτωσης στο πρώτο τμήμα της Καζαντζάκη (μέχρι την Μαρούλη). Υπογραμμίσαμε πως δε χρειάζεται πάνω από μία ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΗ θέση φορτοεκφόρτωσης εκεί. Κατά κανόνα η τροφοδοσία γίνεται και θα γίνεται από τη λεωφόρο και οι πλεονάζουσες θέσεις φορτοεκφόρτωσης γρήγορα θα γίνουν ιδιωτικές. Δεν προλάβαμε να το πούμε. Έγιναν κιόλας. Οι φωτογραφίες την Παρασκευή το πρωί το επιβεβαιώνουν.
Το όχημα της τροφοδοσίας στη Λεωφόρο βεβαίως δεν τροφοδοτεί το δημαρχείο. Την ίδια στιγμή οι θέσεις φορτοεκφόρτωσης και λόγω της χωροθέτησής τους έχουν ήδη «καπαρωθεί» και «ιδιωτικοποιηθεί». Διαβολική σύμπτωση;; Η 3η θέση φορτοεκφόρτωσης δεν έχει ακόμη σημανθεί. Πιθανόν να είναι η κοινόχρηστη αυτή.
Ως γνωστόν και στο κράτος και στο Δήμο τα ιδιωτικά τακτοποιούνται ακόμη και πριν τις αποφάσεις. Τα δημόσια, τα κοινά πάντα «σκοντάφτουν» στην γραφειοκρατία, στην έλλειψη πόρων, προσωπικού κοκ. Γιατί και η σχεδιασμένη αναρχία έχει την … ιεραρχία της.
Χρησιμοποιώντας το Rethemnos.gr συμφωνείτε με τους όρους χρήσης και την δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων. Παρακαλώ επισκεφθείτε τη σχετική σελίδα μας Πολιτική Cookies – Προστασία δεδομένων για περισσότερες πληροφορίες.