Οι “Ημέρες Ρεθύμνου” φιλοξενούν για πρώτη φορά στο Ρέθυμνο το φεστιβάλ Video Art Μηδέν, έναν ανεξάρτητο οργανισμό για τη διερεύνηση και την προώθηση της βιντεοτέχνης.
Ιδρύθηκε το 2005 στην Καλαμάτα από μια ανεξάρτητη ομάδα ελλήνων καλλιτεχνών (ιδρυτικά μέλη: Γιώργος Δημητρακόπουλος, Γιούλα Παπαδοπούλου, Μαργαρίτα Σταυράκη) και υπήρξε ένα από τα πρώτα εξειδικευμένα διεθνή φεστιβάλ βιντεοτέχνης στην Ελλάδα, με ετήσια διοργάνωση για τα πρώτα δέκα έτη λειτουργίας του. Από το 2015 και μετά συνεχίζει το έργο του σε διετή βάση, με ένα πιο ευέλικτο και διευρυμένο πρόγραμμα προβολών και εκδηλώσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με σκοπό να υποκινήσει τη δημιουργία πρωτότυπης βιντεοτέχνης, να βοηθήσει στη διάδοση της και να αναπτύξει την έρευνα της.
Μέσα από συνεργασίες και ανταλλαγές με σημαντικά φεστιβάλ, χώρους τέχνης και οργανισμούς σε όλο τον κόσμο, έχει αναγνωριστεί ως μια από τις πιο επιτυχημένες και ενδιαφέρουσες διοργανώσεις για τη βιντεοτέχνη διεθνώς και μια σημαντική πλατφόρμα πολιτιστικής ανταλλαγής για την ελληνική και παγκόσμια βιντεοδημιουργία. Δημιουργεί ταυτόχρονα ένα εναλλακτικό σημείο συνάντησης στην Ελλάδα για αναδυόμενους και αναγνωρισμένους καλλιτέχνες και έναν κόμβο επικοινωνίας μεταξύ καλλιτεχνών, οργανισμών, φεστιβάλ και χώρων τέχνης απ’ όλο τον κόσμο. Ενότητες προβολών του Μηδέν έχουν ταξιδέψει σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, αλλά και σε όλο τον κόσμο, και φιλοξενούνται σε σημαντικά φεστιβάλ και μουσεία της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Στα πλαίσια των συναντήσεων πολιτισμού “Ημέρες Ρεθύμνου” θα παρουσιαστούν δυο ενότητες με επιλεγμένες σύγχρονης βιντεοτέχνης από Έλληνες και ξένους δημιουργούς.
Η πρώτη ενότητα που θα παρουσιαστεί στον Ενετικό Ναό της Αγίας Σοφίας από 20/05/2024 μέχρι και 23/05/2024, 19:30-22:30 τιτλοφορείται “Inverse”: Μια ενότητα με διαφορετικές εκδοχές σύγχρονης βιντεοτέχνης από Έλληνες καλλιτέχνες, σε επιμέλεια Γιούλας & Όλγας Παπαδοπούλου.
– Κατερίνα Κατσιφαράκη, Χορός / Dance, Ελλάδα 2021, 2.14
– Vasilios Papaioannu, Parenthesis, ΗΠΑ 2021, 37
– Στέλιος Ντεξής & Μυρτώ Βουνάτσου, Το τελευταίο σου όστρακο, Ελλάδα 2022, 4.07
– Αγγελίνα Βοσκοπούλου, Behind this page but not disappearing, Ελλάδα-Γερμανία 2015, 8.10
– Εύη Στάμου & Pietro Radin, Études, Ελλάδα 2022, 8.26
– Ζαφειρία Αθανασοπούλου, από την αρχή, χωρο-γραφία αναδιπλούμενου γλυπτού στον χρόνο, Ελλάδα 2021, 1.51
– Δήμητρα Μητσάκη, Η Άλλη Σελήνη, Ελλάδα 2021, 9.45
– Φανή Σοφολόγη, Η Εικονογραφημένη Ιστορία της Καθημερινότητας, Ελλάδα 2012, 6.00
– Γιάννης Παππάς, Requiem For A Tree, Γερμανία 2023, 9.14
– Φένια Κωτσοπούλου, 50000Touches_excerpt#4, Μ. Βρετανία 2022, 5.00
– Όλγα Παπαδοπούλου, 2020’s dress code, Ελλάδα, 2022, 1.23
– Μάγδα Λαμπροπούλου, Seeing the metronome of the silence, Ελλάδα 2023, 4.18
Η διάρκεια των προβολών είναι 67 λεπτά.
Οι “Ημέρες Ρεθύμνου” φιλοξενούν για πρώτη φορά στο Ρέθυμνο το φεστιβάλ Video Art Μηδέν, έναν ανεξάρτητο οργανισμό για τη διερεύνηση και την προώθηση της βιντεοτέχνης.
Ιδρύθηκε το 2005 στην Καλαμάτα από μια ανεξάρτητη ομάδα ελλήνων καλλιτεχνών (ιδρυτικά μέλη: Γιώργος Δημητρακόπουλος, Γιούλα Παπαδοπούλου, Μαργαρίτα Σταυράκη) και υπήρξε ένα από τα πρώτα εξειδικευμένα διεθνή φεστιβάλ βιντεοτέχνης στην Ελλάδα, με ετήσια διοργάνωση για τα πρώτα δέκα έτη λειτουργίας του. Από το 2015 και μετά συνεχίζει το έργο του σε διετή βάση, με ένα πιο ευέλικτο και διευρυμένο πρόγραμμα προβολών και εκδηλώσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με σκοπό να υποκινήσει τη δημιουργία πρωτότυπης βιντεοτέχνης, να βοηθήσει στη διάδοση της και να αναπτύξει την έρευνα της.
Μέσα από συνεργασίες και ανταλλαγές με σημαντικά φεστιβάλ, χώρους τέχνης και οργανισμούς σε όλο τον κόσμο, έχει αναγνωριστεί ως μια από τις πιο επιτυχημένες και ενδιαφέρουσες διοργανώσεις για τη βιντεοτέχνη διεθνώς και μια σημαντική πλατφόρμα πολιτιστικής ανταλλαγής για την ελληνική και παγκόσμια βιντεοδημιουργία. Δημιουργεί ταυτόχρονα ένα εναλλακτικό σημείο συνάντησης στην Ελλάδα για αναδυόμενους και αναγνωρισμένους καλλιτέχνες και έναν κόμβο επικοινωνίας μεταξύ καλλιτεχνών, οργανισμών, φεστιβάλ και χώρων τέχνης απ’ όλο τον κόσμο. Ενότητες προβολών του Μηδέν έχουν ταξιδέψει σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, αλλά και σε όλο τον κόσμο, και φιλοξενούνται σε σημαντικά φεστιβάλ και μουσεία της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Στα πλαίσια των συναντήσεων πολιτισμού “Ημέρες Ρεθύμνου” θα παρουσιαστούν δυο ενότητες με επιλεγμένες σύγχρονης βιντεοτέχνης από Έλληνες και ξένους δημιουργούς.
Η πρώτη ενότητα που θα παρουσιαστεί στον Ενετικό Ναό της Αγίας Σοφίας από 20/05/2024 μέχρι και 23/05/2024, 19:30-22:30 τιτλοφορείται “Inverse”: Μια ενότητα με διαφορετικές εκδοχές σύγχρονης βιντεοτέχνης από Έλληνες καλλιτέχνες, σε επιμέλεια Γιούλας & Όλγας Παπαδοπούλου.
– Κατερίνα Κατσιφαράκη, Χορός / Dance, Ελλάδα 2021, 2.14
– Vasilios Papaioannu, Parenthesis, ΗΠΑ 2021, 37
– Στέλιος Ντεξής & Μυρτώ Βουνάτσου, Το τελευταίο σου όστρακο, Ελλάδα 2022, 4.07
– Αγγελίνα Βοσκοπούλου, Behind this page but not disappearing, Ελλάδα-Γερμανία 2015, 8.10
– Εύη Στάμου & Pietro Radin, Études, Ελλάδα 2022, 8.26
– Ζαφειρία Αθανασοπούλου, από την αρχή, χωρο-γραφία αναδιπλούμενου γλυπτού στον χρόνο, Ελλάδα 2021, 1.51
– Δήμητρα Μητσάκη, Η Άλλη Σελήνη, Ελλάδα 2021, 9.45
– Φανή Σοφολόγη, Η Εικονογραφημένη Ιστορία της Καθημερινότητας, Ελλάδα 2012, 6.00
– Γιάννης Παππάς, Requiem For A Tree, Γερμανία 2023, 9.14
– Φένια Κωτσοπούλου, 50000Touches_excerpt#4, Μ. Βρετανία 2022, 5.00
– Όλγα Παπαδοπούλου, 2020’s dress code, Ελλάδα, 2022, 1.23
– Μάγδα Λαμπροπούλου, Seeing the metronome of the silence, Ελλάδα 2023, 4.18
Η διάρκεια των προβολών είναι 67 λεπτά.
Οι “Ημέρες Ρεθύμνου” φιλοξενούν για πρώτη φορά στο Ρέθυμνο το φεστιβάλ Video Art Μηδέν, έναν ανεξάρτητο οργανισμό για τη διερεύνηση και την προώθηση της βιντεοτέχνης.
Ιδρύθηκε το 2005 στην Καλαμάτα από μια ανεξάρτητη ομάδα ελλήνων καλλιτεχνών (ιδρυτικά μέλη: Γιώργος Δημητρακόπουλος, Γιούλα Παπαδοπούλου, Μαργαρίτα Σταυράκη) και υπήρξε ένα από τα πρώτα εξειδικευμένα διεθνή φεστιβάλ βιντεοτέχνης στην Ελλάδα, με ετήσια διοργάνωση για τα πρώτα δέκα έτη λειτουργίας του. Από το 2015 και μετά συνεχίζει το έργο του σε διετή βάση, με ένα πιο ευέλικτο και διευρυμένο πρόγραμμα προβολών και εκδηλώσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με σκοπό να υποκινήσει τη δημιουργία πρωτότυπης βιντεοτέχνης, να βοηθήσει στη διάδοση της και να αναπτύξει την έρευνα της.
Μέσα από συνεργασίες και ανταλλαγές με σημαντικά φεστιβάλ, χώρους τέχνης και οργανισμούς σε όλο τον κόσμο, έχει αναγνωριστεί ως μια από τις πιο επιτυχημένες και ενδιαφέρουσες διοργανώσεις για τη βιντεοτέχνη διεθνώς και μια σημαντική πλατφόρμα πολιτιστικής ανταλλαγής για την ελληνική και παγκόσμια βιντεοδημιουργία. Δημιουργεί ταυτόχρονα ένα εναλλακτικό σημείο συνάντησης στην Ελλάδα για αναδυόμενους και αναγνωρισμένους καλλιτέχνες και έναν κόμβο επικοινωνίας μεταξύ καλλιτεχνών, οργανισμών, φεστιβάλ και χώρων τέχνης απ’ όλο τον κόσμο. Ενότητες προβολών του Μηδέν έχουν ταξιδέψει σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, αλλά και σε όλο τον κόσμο, και φιλοξενούνται σε σημαντικά φεστιβάλ και μουσεία της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Στα πλαίσια των συναντήσεων πολιτισμού “Ημέρες Ρεθύμνου” θα παρουσιαστούν δυο ενότητες με επιλεγμένες σύγχρονης βιντεοτέχνης από Έλληνες και ξένους δημιουργούς.
Η πρώτη ενότητα που θα παρουσιαστεί στον Ενετικό Ναό της Αγίας Σοφίας από 20/05/2024 μέχρι και 23/05/2024, 19:30-22:30 τιτλοφορείται “Inverse”: Μια ενότητα με διαφορετικές εκδοχές σύγχρονης βιντεοτέχνης από Έλληνες καλλιτέχνες, σε επιμέλεια Γιούλας & Όλγας Παπαδοπούλου.
– Κατερίνα Κατσιφαράκη, Χορός / Dance, Ελλάδα 2021, 2.14
– Vasilios Papaioannu, Parenthesis, ΗΠΑ 2021, 37
– Στέλιος Ντεξής & Μυρτώ Βουνάτσου, Το τελευταίο σου όστρακο, Ελλάδα 2022, 4.07
– Αγγελίνα Βοσκοπούλου, Behind this page but not disappearing, Ελλάδα-Γερμανία 2015, 8.10
– Εύη Στάμου & Pietro Radin, Études, Ελλάδα 2022, 8.26
– Ζαφειρία Αθανασοπούλου, από την αρχή, χωρο-γραφία αναδιπλούμενου γλυπτού στον χρόνο, Ελλάδα 2021, 1.51
– Δήμητρα Μητσάκη, Η Άλλη Σελήνη, Ελλάδα 2021, 9.45
– Φανή Σοφολόγη, Η Εικονογραφημένη Ιστορία της Καθημερινότητας, Ελλάδα 2012, 6.00
– Γιάννης Παππάς, Requiem For A Tree, Γερμανία 2023, 9.14
– Φένια Κωτσοπούλου, 50000Touches_excerpt#4, Μ. Βρετανία 2022, 5.00
– Όλγα Παπαδοπούλου, 2020’s dress code, Ελλάδα, 2022, 1.23
– Μάγδα Λαμπροπούλου, Seeing the metronome of the silence, Ελλάδα 2023, 4.18
Η διάρκεια των προβολών είναι 67 λεπτά.
Οι “Ημέρες Ρεθύμνου” φιλοξενούν για πρώτη φορά στο Ρέθυμνο το φεστιβάλ Video Art Μηδέν, έναν ανεξάρτητο οργανισμό για τη διερεύνηση και την προώθηση της βιντεοτέχνης.
Ιδρύθηκε το 2005 στην Καλαμάτα από μια ανεξάρτητη ομάδα ελλήνων καλλιτεχνών (ιδρυτικά μέλη: Γιώργος Δημητρακόπουλος, Γιούλα Παπαδοπούλου, Μαργαρίτα Σταυράκη) και υπήρξε ένα από τα πρώτα εξειδικευμένα διεθνή φεστιβάλ βιντεοτέχνης στην Ελλάδα, με ετήσια διοργάνωση για τα πρώτα δέκα έτη λειτουργίας του. Από το 2015 και μετά συνεχίζει το έργο του σε διετή βάση, με ένα πιο ευέλικτο και διευρυμένο πρόγραμμα προβολών και εκδηλώσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με σκοπό να υποκινήσει τη δημιουργία πρωτότυπης βιντεοτέχνης, να βοηθήσει στη διάδοση της και να αναπτύξει την έρευνα της.
Μέσα από συνεργασίες και ανταλλαγές με σημαντικά φεστιβάλ, χώρους τέχνης και οργανισμούς σε όλο τον κόσμο, έχει αναγνωριστεί ως μια από τις πιο επιτυχημένες και ενδιαφέρουσες διοργανώσεις για τη βιντεοτέχνη διεθνώς και μια σημαντική πλατφόρμα πολιτιστικής ανταλλαγής για την ελληνική και παγκόσμια βιντεοδημιουργία. Δημιουργεί ταυτόχρονα ένα εναλλακτικό σημείο συνάντησης στην Ελλάδα για αναδυόμενους και αναγνωρισμένους καλλιτέχνες και έναν κόμβο επικοινωνίας μεταξύ καλλιτεχνών, οργανισμών, φεστιβάλ και χώρων τέχνης απ’ όλο τον κόσμο. Ενότητες προβολών του Μηδέν έχουν ταξιδέψει σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας, αλλά και σε όλο τον κόσμο, και φιλοξενούνται σε σημαντικά φεστιβάλ και μουσεία της Ελλάδας και του εξωτερικού.
Στα πλαίσια των συναντήσεων πολιτισμού “Ημέρες Ρεθύμνου” θα παρουσιαστούν δυο ενότητες με επιλεγμένες σύγχρονης βιντεοτέχνης από Έλληνες και ξένους δημιουργούς.
Η πρώτη ενότητα που θα παρουσιαστεί στον Ενετικό Ναό της Αγίας Σοφίας από 20/05/2024 μέχρι και 23/05/2024, 19:30-22:30 τιτλοφορείται “Inverse”: Μια ενότητα με διαφορετικές εκδοχές σύγχρονης βιντεοτέχνης από Έλληνες καλλιτέχνες, σε επιμέλεια Γιούλας & Όλγας Παπαδοπούλου.
– Κατερίνα Κατσιφαράκη, Χορός / Dance, Ελλάδα 2021, 2.14
– Vasilios Papaioannu, Parenthesis, ΗΠΑ 2021, 37
– Στέλιος Ντεξής & Μυρτώ Βουνάτσου, Το τελευταίο σου όστρακο, Ελλάδα 2022, 4.07
– Αγγελίνα Βοσκοπούλου, Behind this page but not disappearing, Ελλάδα-Γερμανία 2015, 8.10
– Εύη Στάμου & Pietro Radin, Études, Ελλάδα 2022, 8.26
– Ζαφειρία Αθανασοπούλου, από την αρχή, χωρο-γραφία αναδιπλούμενου γλυπτού στον χρόνο, Ελλάδα 2021, 1.51
– Δήμητρα Μητσάκη, Η Άλλη Σελήνη, Ελλάδα 2021, 9.45
– Φανή Σοφολόγη, Η Εικονογραφημένη Ιστορία της Καθημερινότητας, Ελλάδα 2012, 6.00
– Γιάννης Παππάς, Requiem For A Tree, Γερμανία 2023, 9.14
– Φένια Κωτσοπούλου, 50000Touches_excerpt#4, Μ. Βρετανία 2022, 5.00
– Όλγα Παπαδοπούλου, 2020’s dress code, Ελλάδα, 2022, 1.23
– Μάγδα Λαμπροπούλου, Seeing the metronome of the silence, Ελλάδα 2023, 4.18
Η διάρκεια των προβολών είναι 67 λεπτά.