Χαρούλα Λαμπράκη, Μίμης Πλέσσας – του Μανώλη Τζιλιβάκη

Κατά τη διάρκεια του επταετούς συμβολαίου με την δισκογραφική εταιρία “Columbia” η Χαρούλα Λαμπράκη θα εμφανιστεί στο μουσικό κεντρο “Καν-Καν” δίπλα στο Γιάννη Πουλόπουλο και το Στράτο Διονυσίου. Μαέστρος θα είναι ο Μίμης Πλέσσας με τον οποίο θα συνεργαστεί για να κάνουν κάποια σαρανταπεντάρια με αποκορύφωμα βέβαια το γνωστό “Μοιρολόι” στον “Αστραπόγιαννο”. Λόγω όμως μια αρρώστιας της Χαρούλας και των σφικτών προθεσμιών της ταινίας θα το πει τελικά, μαζί με τα αλλά τραγούδια της ταινίας, η Καίτη Αμπάβη…

Από τις μετρημένες λοιπόν, συνεργασίες της Λαμπράκη με το Μίμη Πλέσσα διάλεξα τρεις που δειχνουν τη ΦΩΝΑΡΑ της Λαμπράκη, δυο δεύτερες εκτελέσεις και μια πρώτη.

1. Απόψε, σε στίχους του Χρήστου Γιαννακόπουλου, ηχογράφηση του 1972, το πρωτολέει , φυσικά, η Τζένη Βάνου το 1962 στην παρασταση “Μια πόρτα δραχμαί πεντακόσιαι”, από την αλλή μερια του δίσκου υπήρχε το “Μοιρολόι”.

2. Απόψε αντάμωσα το χάρο, σε στίχους του Λευτέρη Παπαδόπουλου, ηχογράφηση του 1970, λίγο μετα που θα το τραγουδήσει ο Γιαννης Πουλόπουλος στη θεατρική μεταφορά του δίσκου του Πλέσσα “Δρόμος”, αλλά και στη δισκογραφία.

3.Στις 3 πριν τα χαράματα, σε στίχους του Ακου Δασκαλόπουλου, ηχογράφηση του 1970, η πρώτη εκτέλεση, αλλά και το πιο μελωδικό από τα τρία…

του Μανώλη Τζιλιβάκη