Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η νέα μεγάλη καμπάνια του ΕΟΤ σε συνεργασία με το παγκόσμιο ταξιδιωτικό κανάλι Travel Channel International, συνεχίζοντας την ήδη πολύ πετυχημένη συνεργασία τους που ξεκίνησε το καλοκαίρι.

Το πρώτο προϊόν της νέας καμπάνιας κάνει ήδη το γύρο του διαδικτύου από χθες θα προβληθεί σε 74 χώρες και σε δεκάδες εκατομμύρια σπίτια σε όλο τον κόσμο. Το θέμα του βίντεο είναι η πολυτέλεια η οποία περιστρέφεται γύρω από τη χαλάρωση, την ευεξία, τα σπορ και τα ιδιαίτερα τοπία της Ελλάδας.

Η ενέργεια αυτή εντάσσεται στον ευρύτερο στρατηγικό σχεδιασμό της Αν. Υπουργού Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά που περιλαμβάνει συνδυασμό διαφημιστικών μέσων για την δυναμική και πλέον αποτελεσματική προώθηση και προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό.

Η νέα αυτή καμπάνια σχεδιάστηκε με βάση την στοχευμένη προώθηση των θεματικών τουριστικών προϊόντων και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.