Οι ανάγκες των παιδιών & των εφήβων για εκτόνωση, έκφραση και οριοθέτηση είναι μεγάλες. Απευθυνόμαστε σε παιδιά και εφήβους που έχουν ανάγκες συναισθηματικής έκφρασης και διαχείρισης συμπεριφοράς.

Σε παιδιά και εφήβους με δυσκολίες στην ένταξή τους σε ομάδες , δυσκολίες συναισθηματικές και δυσκολίες συμπεριφοράς. Το θεατρικό παιχνίδι αποτελεί μία μοναδική μορφή παιχνιδιού, στη διάρκεια της οποίας τα παιδιά και οι έφηβοι δραματοποιούν γεγονότα από τον κόσμο της φαντασίας ή αναπλάθουν την πραγματικότητα απελευθερωμένοι από χωροχρονικά όρια και περιορισμούς. Συγχρόνως, συνιστά μία εναλλακτική εκπαιδευτική προσέγγιση στην εκπαίδευση και τη δημιουργική απασχόληση των παιδιών/ εφήβων με ειδικές ανάγκες.

Θεατρικό ειδικό παιχνίδι για παιδιά με δυσκολίες
Διδάσκουσα: Δήμητρα Μούρτζιου.
Έναρξη 08/04

Στόχοι:
συναισθηματική έκφραση
ένταξη σε ομάδα
συνύπαρξη με άλλους
διαχείριση συναισθημάτων
οριοθέτηση συμπεριφοράς

Θεατρική ειδική αγωγή για εφήβους με δυσκολίες
Διδάσκουσες: Φλώρα Ασουμανάκη, Δήμητρα Μούρτζιου.
Έναρξη 10/04

Στόχοι:
συναισθηματική έκφραση
ένταξη σε ομάδα
συνύπαρξη με άλλους
διαχείριση συναισθημάτων
οριοθέτηση συμπεριφοράς

Σύντομα βιογραφικά:

H Δήμητρα Μούρτζιου είναι απόφοιτη του τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει παρακολουθήσει το ετήσιο σεμινάριο κατάρτισης και εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο. Επίσης στο Αριστοτέλειο συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στο διατμηματικό πρόγραμμα “Ψυχοπαιδαγωγική της Ένταξης: ένα σχολείο για όλους”. Έχει εργαστεί ως συνοδός Αμέα σε καλοκαιρινές κατασκηνώσεις, σε ειδικά φροντιστήρια, στα οικοτροφεία της Εταιρείας Σπαστικών Βορείου Ελλάδος, ενώ από το 2015 μέχρι και σήμερα είναι εκπαιδευτικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην γενική και ειδική αγωγή. Παράλληλα από το 1999 ασχολείται με το θέατρο, συμμετέχοντας σε θεατρικές παραστάσεις.

Η Φλώρα Ασουμανάκη σπούδασε Ελληνική Φιλολογία με κατεύθυνση στη μεσαιωνική και νέα Ελληνική λογοτεχνία στη Θεσσαλονίκη, ενώ παράλληλα ασχολήθηκε με το φοιτητικό θέατρο (θεατρική ομάδα φυσικού 2006-2011). Υπήρξε ιδρυτικό μέλος στην επανασύσταση της θεατρικής ομάδας νομικής ‘Κουίντα’ (2011-12). Παράλληλα ολοκλήρωσε σπουδές υποκριτικής στο εργαστήρι ‘Αβέρτο θέατρο’. Το 2016 ξεκινά τη φοίτηση στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου στο Ναύπλιο με θέμα «δραματική τέχνη στην εκπαίδευση και παραστατικές τέχνες στη δια βίου μάθηση». Από το 2018 εργάζεται ως θεατροπαιδαγωγός στο πρόγραμμα «εκπαιδεύοντας το κοινό στο αρχαίο Δράμα» στο πλαίσιο του φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου.Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό ενώ είναι μέλος του πανελλήνιου δικτύου για το θέατρο στην εκπαίδευση και πιστοποιημένη εμψυχώτρια θεάτρου από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

«Σημείο» – Σημείο συνάντησης πολιτισμού
Πατριάρχου Αθηναγόρα 17
Πληροφορίες/ εγγραφές: 698-3320439
Υπέυθυνος: Μπλέτας Γιάννης, Σκηνοθέτης.