ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Ξεκινάνε τα μαθήματα στο studio θεάτρου The Garage

Μετά από 3 επιτυχημένες χρονιές, τον Οκτώβρη ξεκινάνε και πάλι στο Ρέθυμνο τα μαθήματα του studio θεάτρου The Garage

garage2

Στόχος του studio είναι να προάγει τη θεατρική παιδεία, προσφέροντας τη δυνατότητα στους σπουδαστές του να έρθουν σε επαφή με όλο και περισσότερους τομείς του θεάτρου, συνεργαζόμενοι με όλο και περισσότερους δασκάλους μέσα από διαφορετικές τεχνικές και μεθόδους. 

Έναρξη τακτικών μαθημάτων στις 21 Οκτωβρίου.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλ. 698 762 3792 ή να επισκεφτείτε τη fb σελίδα The Garagehttps://www.facebook.com/thegaragerethymno.

Διδάσκουν οι: Κωνσταντίνα Γιασεμίδου (ηθοποιός, δασκάλα σωματικού θεάτρου), Ελένη Δάγκα (σκηνοθέτης και σκηνογράφος-ενδυματολόγος), Εριφύλη Δαφέρμου (χορεύτρια, χορογράφος, καθηγήτρια χορού), Σοφία Δερμιτζάκη (ηθοποιός και σκηνοθέτης), Ελένη- Τόνια Κοντογιάννη (θεατροπαιδαγωγός), Ειρήνη Μπαριτάκη (ηθοποιός και σκηνοθέτης), Ελβίνα Μποτονάκη (ηθοποιός και σκηνοθέτης), Βασίλης Ξενικάκης & Νικολής Αβραμάκης (ηθοποιοί και σκηνοθέτες), Τάσος Παπαδόπουλος (εμψυχωτής θεατρικού παιχνιδιού), Σοφία Φαλιέρου (χορογράφος, καλλιτεχνική υπεύθυνη της ομάδας χορού Συν-Κίνηση).

Παράλληλα με τα τακτικά μαθήματα καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς λαμβάνουν χώρα workshops με επαγγελματίες του θεάτρου από όλην την Ελλάδα.

programma_the_garage

Προσφερόμενα μαθήματα

Εφηβικό Θέατρο (Ετήσιο: εβδομαδιαίο- Ελβίνα Μποτονάκη)

«Θέατρο: Από το μηδέν στο Άπειρο»: Το Δημιουργικό Θεατρικό Εργαστήρι, Θέατρο από το Μηδέν στο Άπειρο, για νέους από 13 χρονών και πάνω, απευθύνεται σε όσους θέλουν να εξοικιωθούν με τεχνικές θεάτρου και να συμμετέχουν σε θεατρικά projects, όπου με καθοδήγηση δημιουργοί μιας θεατρικής παράστασης θα είναι εξ ολοκλήρου οι ίδιοι οι έφηβοι, ανεξαρτήτως προηγούμενης εμπειρίας.

Βασικές αρχές Υποκριτικής (Τρίμηνο: εβδομαδιαίο- Δάγκα)

Πως χτίζουμε ένα ρόλο; Θέμα τεχνικής ή διαίσθησης; Ή θέμα άσκησης; Στο μάθημα θα προσεγγίσουμε βασικές αρχές της υποκριτικής μέσα από τα διάφορα θεατρικά συστήματα, θα ανακαλύψουμε το σκηνικό μας εαυτό και θα αναπτύξουμε τις τεχνικές που συνδέουν τον ηθοποιό με το ρόλο. (Το μάθημα θα συνεχιστεί και το επόμενο τρίμηνο, με τη δυνατότητα να δεχθεί και νέους συμμετέχοντες).

Απευθύνεται: Σε ενήλικες όλων των ηλικιών, με ή χωρίς θεατρική εμπειρία και εκπαίδευση.

Υποκριτική επίπεδο 3 (Ετήσιο: εβδομαδιαίο- Δάγκα)

Το μάθημα απευθύνεται σε όσους σπουδαστές επιθυμούν να προετοιμαστούν για την είσοδό τους σε δραματικές σχολές (περιλαμβάνει ορθοφωνία και κινησιολογία).

Υποκριτική-προετοιμασία παράστασης (Κλειστό τμήμα- ετήσιο: εβδομαδιαίο- Δάγκα)

Απευθύνεται σε σπουδαστές υποκριτικής των προηγούμενων ετών.

Υποκριτική: Μέθοδος actors studio (Δίμηνο: εβδομαδιαίο- Σοφία Δερμιτζάκη)

“Η μέθοδος Actors’ Studio είναι ένα σύστημα ερμηνείας που πρωτοεισήγαγε στο Actor’s Studio της Νέας Υόρκης τη δεκαετία του ’40 ο σκηνοθέτης και παραγωγός Λι Στράσμπεργκ. Εμβληματικές φυσιογνωμίες της έβδομης τέχνης χρησιμοποίησαν τη Μέθοδο για να ενσαρκώσουν μερικούς από τους πιο δύσκολους ρόλους τους. Η “Μέθοδος” μαθαίνει στον ηθοποιό πώς να κάνει χρήση του προσωπικού του υλικού στην ερμηνεία του ρόλου, έτσι ώστε αυτά που κάνει, λέει, ακούει και όσα συμβαίνουν γύρω του να είναι συγκεκριμένα και να τον αφορούν προσωπικά.
Τα μαθήματα του σεμιναρίου περιλαμβάνουν: Χαλάρωση, αισθητηριακές ασκήσεις, ανάλυση κείμενου, αυτοσχεδιασμό, πρακτική μεταφορά της μεθόδου, μέσα από σκηνές ή μονολόγους του παγκόσμιου ρεπερτορίου.
Απευθύνεται: Σε ενήλικες όλων των ηλικιών, με ή χωρίς θεατρική εμπειρία και εκπαίδευση.

Υποκριτική: Από το Εγώ στο Εμείς. Τεχνικές μονολόγων (Τρίμηνο: εβδομαδιαίο- Ελβίνα Μποτονάκη)

Στο τρίμηνο αυτό θα ασχοληθούμε με το πώς προσεγγίζουμε μονολόγους θεατρικών έργων, ανακαλύπτοντας με καθοδήγηση διαφορετικές συνθήκες εκτέλεσης  αυτών.

Στόχος του Μαθήματος: το άτομο αναγνωρίζοντας τα τεχνικά του μέσα, την ποιότητα και το εύρος του λόγου και του σώματός του, απελευθερώνεται από το εγώ του, ώστε κενός και διαθέσιμος πια να μπορέσει να εξερευνήσει και να ανακαλύψει διαφορετικούς τρόπους σκέψης, συμπεριφορές και πτυχές των χαρακτήρων των μονολόγων που θα του δοθούν ώστε να τους αποδόσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. (Το μάθημα θα συνεχιστεί στο επόμενο τρίμηνο με νέα θεματική: Σκηνές Θεατρικών Έργων: Στο Εμείς και θα δέχεται και νέες συμμετοχές).

Απευθύνεται: Σε ενήλικες όλων των ηλικιών, με ή χωρίς θεατρική εμπειρία και εκπαίδευση.

Κινησιολογία Ι (Τρίμηνο: κάθε 15 ημέρες- Σοφία Φαλιέρου)

«Πώς είναι όταν τα σώματα συνταξιδεύουν και μοιράζονται τις αναζητήσεις τους»;
Σκοπός του μαθήματος κινησιολογίας είναι να εκπαιδεύσει σε ένα ταξίδι γνωριμίας του σώματος, να καλλιεργήσει τη σωματική αντίληψη. Θα εργαστούμε πάνω στην συνθήκη της ερμηνείας. Μέσα από τον αυτοσχεδιασμό, την έρευνα και τη τεχνική ο κάθε συμμετέχοντας μαθαίνει να προτείνει τα δικά του κομμάτια στη τέχνη της συν-δημιουργίας. (Μετά το πέρας του τριμήνου θα ακολουθήσει το μάθημα Κινησιολογία II– κλειστό μάθημα που θα απευθύνεται σε όσους έχουν παρακολουθήσει το Κινησιολογία I)

Απευθύνεται: Σε ενήλικες όλων των ηλικιών, με ή χωρίς θεατρική εμπειρία και εκπαίδευση.

Ορθοφωνία (Ετήσιο: εβδομαδιαίο- Δάγκα)

Θεωρητικό και Πρακτικό μάθημα. Βασικές αρχές άρθρωσης, προφοράς και φωνητικής. Τεχνικές διαφραγματικής αναπνοής.

Απευθύνεται σε ηθοποιούς, παιδαγωγούς, καθηγητές και γενικότερα σε όλους όσους επιθυμούν να ασχοληθούν με το σημαντικό εργαλείο της φωνής. Το μάθημα δέχεται συμμετέχοντες όλον το χρόνο.

Σκηνογραφία- ενδυματολογία (Δίμηνο: κάθε 15 ημέρες- Δάγκα και συνεργάτες)

Βασικές αρχές ιστορίας και θεωρίας. Πώς προσεγγίζουμε ένα θεατρικό κείμενο. Η συνεργασία με τον σκηνοθέτη.

Απευθύνεται: Σε ενήλικες όλων των ηλικιών, με ή χωρίς θεατρική εμπειρία και εκπαίδευση.

Τεχνικές προφορικής ανάγνωσης (Ετήσιο: μία φορά/ μήνα- Ελένη Δάγκα)

Η αφήγηση είναι το βασικό μας εργαλείο για να επικοινωνήσουμε μια ιστορία. Στο συγκεκριμένο σεμινάριο, θα ανακαλύψουμε τα εργαλεία της αφήγησης, αλλά και τις τεχνικές της ανάγνωσης των λογοτεχνικών κειμένων και των παραμυθιών. 

Ιστορία Θεάτρου Ι και ΙΙ (Ετήσιο: μία φορά/ μήνα- Δάγκα)

Δραματολογία- ανάγνωση θεατρικών κειμένων (Ετήσιο: μία φορά/ μήνα- Δάγκα)

Το Θεατρικό Παιχνίδι ως μέσο απελευθέρωσης και δημιουργίας  (Τρίμηνο: εβδομαδιαίο- Τόνια Κοντογιάννη)

Το Θεατρικό Παιχνίδι ως μέσο απελευθέρωσης και δημιουργίας και ως πολύτιμο εκπαιδευτικό εργαλείο. Ανάμεσα  σε κοινωνίες ανθρώπων που έχουν ξεχάσει τον άνθρωπο, μια βιωματική προσέγγιση με στόχο τη βαθύτερη ανθρώπινη επικοινωνία μέσω των συναισθημάτων. Η ευαισθητοποίηση της ομάδας, η απελευθέρωση της φαντασίας, η απαλλαγή από καθορισμένους κανόνες συμπεριφοράς, η επικοινωνία, η δυναμική και η αλληλεπίδραση, θα μας οδηγήσουν στην αναπαραγωγή των ρόλων που το κάθε μέλος ,σε κάθε παιχνίδι , θα υιοθετεί. Η διαδικασία αυτή μας θα μας βοηθήσει να ανακαλύψουμε έναν άλλο τρόπο επικοινωνίας μέσα από το ρόλο και μέσα από τη διαδικασία της θεατρικής πράξης.

* Το workshop της Κωνσταντίνας Γιασεμίδου Physical Theatre Lab Λόγος και Σώμα στο σύγχρονο θέατρο θα ξεκινήσει στα τέλη Γενάρη. Το αναλυτικό πρόγραμμα και οι θεματικές του θα ανακοινωθούν σύντομα. Το ίδιο και τα workshops των Ξενικάκη και Αβραμάκη.

**Τα μαθήματα, ανάλογα με το περιεχόμενό τους, για να πραγματοποιηθούν έχουν κατώτατο και ανώτερο αριθμό συμμετεχόντων.

*** Τα κλειστά τμήματα αφορούν τους σπουδαστές που παρακολούθησαν το έτος 20016-2017 και επιθυμούν να συνεχίσουν. Εισαγωγή νέου σπουδαστή στα μαθήματα αυτά, θα αποφασιστεί μόνο με τη σύμφωνη γνώμη του διδάσκοντα.